چهارشنبه 2 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عيدانه هفته آينده به حساب خانوارها واريز می شود

مهر ـ رئيس جمهور با اعلام اين خبر که هفته آينده در يک نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ می دهد، گفت: عيدانه خانوارها هفته آينده به حسابشان واريز خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمود احمدی نژاد در حاشيه جلسه امروز هيات دولت در جمع خبرنگاران با اعلام اين خبر که هفته آينده نشست خبری خواهد داشت، اعلام کرد: عيدانه مردم هفته آينده به حساب آنان واريز خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


احمدی نژاد در پاسخ به اين سوال که توقع دولت از سازمان ميراث فرهنگی در ايام نوروز چيست؟ گفت: انتظار از اين سازمان زياد داريم و در سالها گذشته نيز جشنواره هايی برگزار شده و اميدواريم امسال شاهد ابتکارات جديدتری باشيم.

رئيس جمهور که به سرعت در حال ترک حياط رياست جمهوری بود به خبرنگاران گفت: يکشنبه يا دوشنبه هفته آينده به سوالاتتان پاسخ می دهم.

احمدی نژاد همچنين در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسيد آيا قرار است به کشورهای آفريقايی سفر کنيد، گفت: چند کشور از ما دعوت کرده اند و در حال هماهنگی هستيم و احتمالا در آينده به اين کشورها سفر خواهيم کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016