یکشنبه 29 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی نژاد هم به خامنه ای نامه نوشت: به ارزش های انقلاب دل بسته ام

خبرگزاری فارس: رئيس جمهور در نامه ای به رهبر معظم انقلاب با تاکيد بر اينکه دلبستگی و ارادت اينجانب و اعضای محترم دولت به جنابعالی هميشگی است تصريح کرد: اينجانب و همکارانم در دولت تا آخرين لحظات مسئوليت، دلبسته به ارزش‌های انقلاب اسلامی کمر بسته خدمت به کشور و مردم خواهيم بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پايگاه اطلاع رسانی رياست جمهوری، رييس جمهور در نامه ای به رهبر معظم انقلاب با تاکيد بر اينکه دلبستگی و ارادت اينجانب و اعضای محترم دولت به جنابعالی هميشگی است تصريح کرد: اينجانب و همکارانم در دولت تا آخرين لحظات مسئوليت، دلبسته به ارزش های انقلاب اسلامی کمر بسته خدمت به کشور و مردم خواهيم بود.

متن کامل پيام محمود احمدی نژاد بدين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

حضرت آيت الله خامنه ای (مدظله العالی)

مقام معظم رهبری

با سلام و تحيت

عطف به بيانات حضرتعالی در روز شنبه ۹۱.۱۱.۲۸ به استحضار می رساند که اينجانب و همکارانم در دولت تا آخرين لحظات مسئوليت دلبسته به ارزش های انقلاب اسلامی کمر بسته خدمت به کشور و مردم خواهيم بود و اطمينان می دهم که همه تلاش ما به عنوان خادمان ملت ، در مسير اعتلای کشور و رفع مشکلات کشور خواهد بود و کوچکترين قدمی برخلاف مصالح کشور بر نخواهيم داشت .

دلبستگی و ارادت اينجانب و اعضای محترم دولت به جنابعالی هميشگی است. دوام سلامت و توفيقات حضرتعالی را از ايزد منان مسئلت دارم.

محمود احمدی نژاد


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016