جمعه 4 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پاسخ احمد حکیمی پور به اظهارات فرماندار تهران: مجوز کنگره بدهند، بعد ببینند که استقبال می‌شود یا نه

ایلنا: دبیرکل حزب رفاه ملت ضمن اشاره به چرایی طرح این اظهارات تصریح کرد: طرح چنین ادعایی به این دلیل است که افراد می‌خواهند از مسئولیت قانونی خود که دادن مجوز و تامین امنیت است، شانه خالی کنند. اما به نظر من مجوز بدهند بعد ببینند که استقبال می‌شود یا نه؟

احمد حکیمی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص اظهارات اخیر فرماندار تهران مبنی بر اینکه کنگره اصلاح طلبان به دلیل عدم مواجه با استقبال عمومی لغو شده، خاطر نشان ساخت: به این کنگره مجوز بدهند بعد ببینند که آیا استقبال می‌شود یا نه؟

وی ادامه داد: ایشان در جریان جلسات شورای هماهنگی اصلاحات و نمایندگان وزارت کشور نیستند. بهتر است سوال کنند و ببینند چرا این اتفاق افتاده است؟



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حکیمی‌پور ضمن اشاره به چرایی طرح این اظهارات تصریح کرد: طرح چنین ادعایی به این دلیل است که افراد می‌خواهند از مسئولیت قانونی خود که دادن مجوز و تامین امنیت است، شانه خالی کنند. اما به نظر من مجوز بدهند بعد ببینند که استقبال می‌شود یا نه؟

وی در پایان افزود: فرماندار تهران بهتر است از مسوولان سوال کنند که جزئیات چیست؟ تا بدانند اشکال از اصلاح طلبان است یا خیر.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016