شنبه 12 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آمريکايی ها از کيم جونگ اون برای بازديد از ايالات متحده دعوت کردند

خبرگزاری ريا نووستی - "دنيس رودمان" بسکتباليست مشهور آمريکايی و قهرمان پنج مرتبه اتحاديه ملی بسکتبال آمريکا در تيم های "ديترويت" و "شيکاگو" که روز سه شنبه به همراه هياتی وارد کره شمالی شد، در چهارچوب تهيه برنامه تلويزيونی برای شبکه تلويزيونی HBO، با "کيم جونگ اون" رهبر اين کشور ديدار و گفتگو کرد. اين مطلب را خبرگزاری "فرانس پرس" روز جمعه گزارش داده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در عکس هايی که توسط بعضی رسانه های آمريکايی منتشر شد، ديده می شود که ستاره ورزش و رهبر کره شمالی ضمن تماشای مسابقه بسکتبال بين تيم کره شمالی و تيم نمايشگاهی آمريکايی "هارلم گلوب تروترز"، با يکديگر شوخی و خنده می کنند. اين مسابقه در استاديوم پيونگ يانگ برگزار شد و با نتيجه ديپلماتيک ۱۱۰ بر ۱۱۰ به پايان رسيد.

يکی از اعضای هيات آمريکايی در اين ديدار از "کيم چونگ اون" برای بازديد از ايالات متحده دعوت کرد. همانطوری که گزارش داده می شود، اين دعوت با خنده از سوی رهبر کره شمالی مواجه شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016