دوشنبه 14 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير اطلاعات: بازداشت خبرنگاران دست نشانده استکبار، دشمنان را آشفته کرد

ايرنا ـ اصفهان - وزير اطلاعات گفت: بازداشت و احضار خبرنگاران دست نشانده استکبار موجب آشفتگی و برهم ريختگی دشمنان نظام جمهوری اسلامی شد.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا، حجت الاسلام والمسلمينˈحيدر مصلحیˈ در همايش ائمه جمعه و جماعات استان اصفهان افزود: مجموعه ای متشکل از۶۰۰ خبرنگار که۱۵۰ نفر آنان در داخل کشور و مابقی در خارج کشور فعاليت رسانه ای خود را هماهنگ می کردند، مورد ضربه سربازان گمنام امام زمان(عج) قرار گرفتند.

وی افزود: برخی عوامل رسانه های داخلی مرتبط با شبکه های ضدانقلاب بودند که شناسايی آنها باعث شد برنامه های دشمن بارديگر با شکست مواجه شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزير اطلاعات گفت: راه اندازی شبکه های مختلف تلويزيونی ضدانقلاب در سال های اخير در قالب برنامه های تحليلی و گفت وگو از سوی جبهه استکبار طراحی شده است تا از رويارويی مسلمانان با جبهه استکبار جلوگيری کند.

مصلحی تصريح کرد: اين برنامه ها بدنبال آن است تا خشم و عصبانيت مسلمانان را از استکبار بی اثر کند.

وی انتخابات رياست جمهوری ۹۲را ˈانتخابات گفتمان هاˈ توصيف و مهمترين گفتمان را گفتمان انقلاب اسلامی،امام(ره) و رهبری بيان کرد و گفت: اين گفتمان تعيين کننده رييس جمهوری آينده و نه احزاب، گروه ها و افراد خواهد بود.

وزير اطلاعات با برشمردن طراحی و برنامه های جبهه استکبار برای ضربه زدن به نظام از زمان پيروزی انقلاب تاکنون اظهار کرد: دشمنان هميشه از مديريت و نقش جايگاه ولايت فقيه ضربات و آسيب های فراوانی دريافت کرده است.

وی تاکيد کرد:حمله سنگين به ولايت فقيه و گفتمان امام(ره)و رهبری و بزرگنمايی مشکلات و خبرسازی در دستور کار جدی آنان برای تضعيف انقلاب قرار گرفته است.

وزير اطلاعات همچنين به بازخوانی زوايای پيچيده فتنه ۸۸ و برنامه و طراحی فتنه گران امروز مرکب از دو حلقه داخل و خارج کشور پرداخت و هدف اصلی فتنه گران در انتخابات آتی را انتقام گيری و ضربه زدن به اصل نظام و انقلاب دانست.

وزير اطلاعات تاکيد کرد: هدف ما جلوگيری از بوجود آمدن فتنه، قبل از انتخابات است.

وی همچنين به موفقيت های علمی بزرگی ايران اشاره کرد و افزود: نظام به دستاوردهای بزرگی دست يافته که باعث شده است دشمن بشدت دچار آسيب جدی شود.

به گزارش ايرنا، وزارت اطلاعات، ماه گذشته در اطلاعيه ای از بازداشت تعدادی از عوامل شبکه مرتبط با سازمان عمليات روانی انگليس موسوم بهˈبی بی سیˈ، خبر داده بود.

در اين اطلاعيه آمده بود: اين شبکه از لحاظ گستردگی، پرشمارتر از شاخه داخلی بوده و اکثريت قابل توجه اعضای آن را عناصر فراری فتنه ۸۸ و همکاران سابق روزنامه های موسوم به ˈزنجيره ایˈ تشکيل می دهند.

وزارت اطلاعات دراطلاعيه خود افزوده بود: هسته مرکزی مستقر در لندن علاوه بر فعاليت بظاهر رسانه ای و خبری، ماموريت توليد سوژه برای جريان سازی را نيز به عوامل داخلی ابلاغ کرده بود.

همايش يکروزه ائمه جمعه و جماعات استان اصفهان به دعوت اداره کل اطلاعات استان برگزار شد.

در اين نشست علما، روحانيون، ائمه جمعه و جماعات استان، مديران و اساتيد حوزه های علميه برادران و خواهران، روحانيون دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در نهادهای آموزشی، نظامی و انتظامی حضور داشتند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016