سه شنبه 15 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ضرغامی: سه هزار شبکه ماهواره‌ای مسائل اخلاقی کشور را مورد هدف قرار داده‌اند

• تنوع در توليد و پخش برنامه‌های گوناگون مخصوصا برای برنامه‌های نمايشی در حد وسيع از ديگر برنامه‌های اين سازمان است.


ايلنا ـ رييس سازمان صدا و سيما گفت: هم اکنون در سطح کشور، سه هزار شبکه ماهواره‌ای در قالب ۳۶ ماهواره در حال پخش برنامه هستند که بخشی از اين‌ها مسائل اخلاقی جامعه و خانواده را در مورد هدف و هجمه قرار داده‌اند.

به گزارش ايلنا، عزت الله ضرغامی، به عنوان سخنران مدعو سيزدهمين اجلاس خبرگان رهبری به ارائه گزارشی از عملکرد سازمان صدا و سيما پرداخت و از برنامه‌های اين سازمان برای مقابله جدی با شبکه‌های ماهواره‌ای که حريم خانواده‌های ايرانی را به مخاطره انداخته است، سخن گفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی درباره وضعيت ماهواره در ايران گفت: هم اکنون در سطح کشور، سه هزار شبکه ماهواره‌ای در قالب ۳۶ ماهواره در حال پخش برنامه هستند که بخشی از اين‌ها مسائل اخلاقی جامعه و خانواده را مورد هدف و هجمه قرار داده‌اند.

ضرغامی در ادامه به بيان وضعيت شبکه‌های فارسی زبان که به پخش برنامه‌های مختلف می‌پردازند و اهدافی که اين شبکه‌ها دنبال می‌کنند، پرداخت و گزارشی از آن ارائه کرد.

وی در بخش ديگری از سخنان خود علل گرايش مردم به ماهواره را موردتحليل قرار داد و در مقابل از اقدامات و برنامه‌های سازمان صدا و سيما برای جذب مخاطب بيشتر خبر داد.

رئيس سازمان صدا و سيما از افزايش شبکه‌های صدا و سيما جمهوری اسلامی و تقويت تجهيزات پخش شبکه‌های داخلی حتی برای نقاط دوردست خبر داد و تصريح کرد: تنوع در توليد و پخش برنامه‌های گوناگون مخصوصا برای برنامه‌های نمايشی در حد وسيع از ديگر برنامه‌های اين سازمان است.

ضرغامی همچنين از ساخت و توليد برنامه‌های گوناگون با محتوای معارفی و مذهبی سخن گفت و افزود: يکی از برنامه‌های دشمنان برای جذب مردم علی الخصوص جوانان به شبکه‌های ماهواره‌ای هدف قراردادن جامعه با رويکرد نفی دين و گرايش به لا ابالی‌گری با قصد انحراف و به فساد کشاندن اقشار مختلف؛ مخصوصاً نسل جوان و از هم پاشيدن بنيان خانواده و در ‌‌نهايت انحطاط جامعه است.

وی در ادامه از شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان که با پخش برنامه‌های سياسی، نظام سياسی اسلامی ايران؛ به ويژه رهبری نظام و شخيص مقام معظم رهبری را هدف قرار داده‌اند، گزارش داد.

ضرغامی در پايان از قابليت‌ها و توانمندی‌های نظام اسلامی و سازمان صدا و سيمای جمهوری اسلامی ايران برای مقابله با شبکه‌های ماهواره‌ای مسموم، سخن گفت و به برخی از برنامه‌های توليد شده در اين راستا اشاره کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016