چهارشنبه 16 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فيروزآبادی: در فتنه ۹۲ ممکن است پرچم ولايت، عدالت و آزادی بلند کنند

خبرگزاری فارس: رييس ستادکل نيروهای مسلح با بيان اينکه متاسفانه برخی مسؤولين و سياستمداران کشور در برابر تهدبدات خارجی و بين‌المللی، سياست‌های منفعلانه دارند، گفت: اين مواضع شايسته جمهوری اسلامی ايران نيست.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر بسيجی سيدحسن فيروزآبادی رييس ستادکل نيروهای مسلح در همايش ۷ هزار شهيد جامعه زنان که هم‌اکنون در تالار وحدت در حال برگزاری است، طی سخنانی با بيان اينکه امروز تهديدات عليه ما هم از خارج و هم از داخل مرزهاست، گفت: نبايد تصور کنيم فقط آمريکا و صهيونيست‌ها عليه ما اقدام می کنند، بلکه بسياری از دشمنان ما امروز حتی در خانه‌ها، سازمان ها، مساجد و مدارس ما حضور دارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فيروزآبادی با اشاره به انتخابات سال آينده رياست جمهوری اظهار داشت: معلوم نيست فتنه ۹۲ شبيه فتنه ۸۸ باشد، بلکه ممکن است اين فتنه از داخل باشد و آثارش نيز در برخی موارد پيداست. وی ادامه داد: در جريان فتنه ۹۲ ممکن است پرچم ولايت و عدالت و آزادی نيز بلند کنند.

عضو شورای عالی امنيت ملی با بيان اينکه نبايد ادعای هرکس که مدعی رابطه با امام زمان(عج) است را پذيرفت، تصريح کرد: برنامه‌ريزی‌ها و جهت گيری ها و پول هايی که در دو ـ سه سال اخير خرج شده، ساختاری را بوجود آورده که ممکن است به نام دفاع از ولايت و شعار امام زمان(عج) و دفاع از عدالت، کار خود را انجام دهد.

فيروزآبادی در ادامه سخنان خود به نقش بسيج در دفاع از جمهوری اسلامی ايران پرداخت و با تاکيد بر اينکه بسيج موظف است برای دفاع از کوی و برزن به خواهران نيز آموزش نظامی دهد، گفت: وقتی دشمن به حدود شهر و محله ما تهاجم کرد، زنان نيز بايد سلاح بدست بگيرند.

وی همچنين با بيان اينکه متاسفانه برخی مسؤولين و سياستمداران کشور در برابر تهدبدات خارجی و بين المللی، سياست های منفعلانه دارند، تصريح کرد: اين مواضع شايسته جمهوری اسلامی ايران نيست.

رييس ستاد کل نيروهای مسلح افزود: البته اين افراد در ظاهر موضع فعال دارند ولی در موقع عمل که می رسد، منفعل می شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016