چهارشنبه 16 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقال ناگهانی دانشجوی زندانی ضياء نبوی به محل نامعلوم

جرس: ماموران امنيتی سيد ضياء نبوی، دانشجوی زندانی و تبعيدی در زندان مرکزی اهواز را به نقطه نامعلومی منتقل کردند.

به گزارش جرس، صبح ديروز ماموران امنيتی ضيا نبوی را از بند خود در زندان کارون اهواز فرا خوانده و همراه خود بردند و تمام وسايل او در داخل زندان را نيز مورد تفتيش و بازرسی قرار دادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ماموران امنيتی همچنين تمامی دست نوشته ها و يادداشت برداری های اين زندانی محروم از تحصيل را نيز همراه خود برده اند.

دوستان ضيا نبوی معتقدند اين عمل احتمالا به خاطر نامه او در رابطه با اعدام احتمالی علی عموری، فعال خوزستانی محکوم به اعدام باشد.

سيد ضيا نبوی که در زندان کارون اهواز ۱۰ سال حبس در تبعيد خود را پشت سر می گذراند، طی آخرين نوشته اش، موضوع اين جوان محکوم به اعدام خوزستانی را تشريح کرده و نوشته بود: " حقيقت اينه که همه انسان ها تجربه زيسته منحصر به فردی دارند که تصورات و رفتارهاشون، حتی اشتباهاتشون فقط در چارچوب اون قابل فهمه و بدون لحاظ کردن اين تجربه زيسته هرگز نمی شه قضاوت عادلانه ای در مورد اون انسان به دست داد. ای کاش اون اراده ای که سال ها بعد احتمالا تغيير می کنه و متوجه خطاهای خودش می شه، همين امروز خودش رو تصحيح کنه!! اين امکان و احتمال تجديد نظر، امريه که بهتره فعالانه به اون اميد بورزيم..."

به گزارش جرس، خانواده و دوستان نبوی از ديروز شديدا نگران وضعيت وی هستند و در بی خبری کامل از وضعيت او بسر می برند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016