جمعه 18 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نقدی: پیشنهاد مذاکره آمریکا مضحک است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در رزمایش 15 هزار نفری بسیجیان استان یزد گفت: پیشنهاد مذاکره آمریکا در شرایطی که خصمانه‌ترین تحریم‌ها را علیه ایران به کار گرفته، مضحک و خنده‌آور است.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سردار محمدرضا نقدی پیش از ظهر امروز در رزمایش 15 هزار نفری بسیجیان استان یزد اظهار داشت: این رزمایش با کمک همه نهادها برگزار می‌شود تا این پیام را به دشمن برساند که ملت ایران در عمق کشور نیز به مقابله بر می‌خیزد و تمام قد پشت سر ولایت ایستاده است.

وی با بیان اینکه آمادگی همه جانبه در برابر تهاجم اقتصادی، تحریم‌ها و فشارهای دشمن از پیام‌های اصلی این رزمایش به دشمن است، افزود: جای جای این کشور اسلامی و وجب به وجب خاک آن از حضور بسیجیان سرشار است و دشمنان باید بدانند که ملت ایران در قبال این تهدیدات محکم ایستاده‌اند.

نقدی عنوان کرد: آمادگی ما محدود و منحصر به جبهه‌ها نیست و آماده‌ایم تا در مقابل تهاجم فرهنگی، اقتصادی و هر نوع هجمه‌ای که دشمن دارد بایستیم.

سردار نقدی عنوان کرد: تشکیل و حضور گردان‌های عاشورا، بیت‌المقدس و الزهرا (س) نماد تحقق خواسته الهی اولیای خدا و رهروان آن‌ها است.

وی بیان داشت: ملت ایران فریب قرآن‌های بالای نیزه و شعارهای دروغ صلح‌طلبانه آمریکا را نمی‌خورد و قرار نیست با این عوام‌فریبی‌ها از حقوق خود صرف‌نظر کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه در پس هر سختی آسانی نمایان است، ادامه داد: بسیجیان ما باید خود را برای تحقق آرمان امام خمینی(ره) و آزادسازی قدس شریف از دست رژیم جنایتکار صهیونیسم آماده کنند و با تحمل سختی‌ها در این راه، عقاید و ایمان خود را تقویت کنند.

وی افزود: دشمنان ایران بدانند که باید از این درس‌هایی که ملت ایران در طول این 34 سال داده‌اند عبرت بگیرند و تحریم‌ها و توطئه‌های خود را کم کنند چرا که ما محکم‌تر از گذشته ایستاده‌ایم.

سردار نقدی اضافه کرد: آمریکای جنایتکار، حیله‌گرانه از مذاکره و سازش با ایران دم می‌زند در حالی که هیچگاه در طول تاریخ روابطی به این حد خصمانه از خود بر علیه این کشور اسلامی نشان نداده است.

وی تصریح کرد: خصومت‌های آمریکا به اوج خود رسیده و حتی به رشته‌های ورزشی نیز سرایت کرده است که این رفتارها نمی‌تواند نشان از تمایل برای مذاکره باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سردار نقدی در ادامه با بیان اینکه رزمندگان با شعار انقلاب اسلامی به میدان آمدند و در دفاع مقدس افتخار آفرینی کردند، گفت: 347 هزار بسیجی در این خطه جمع شده‌اند تا آمادگی از این میراث به جا مانده از 4 هزار و 100 شهید استان را نشان دهند.

وی استان یزد را دارای مردمانی سختکوش خواند که میراثی غنی و شکوهمند دارند و حقی بزرگ به گردن همه ملت ایران دارند.

سردار نقدی عنوان کرد: احمد متوسلیان، شهید جوکار، آقا بابایی، منتظرقائم و سایر شهدا هر کدام نام نیکی در دفاع مقدس به جا گذاشته‌اند و بسیجیان میراث‌دار آن‌ها هستند و باید راه آن‌ها را با همان عظمت و شکوه ادامه دهند.

وی بیان داشت: مردم یزد برای نخستین بار در دهم فروردین سال 57 با تکبیرهای خود تظاهرات کردند و تکبیر را به عنوان شعار انقلاب اسلامی نهادینه کردند.

وی تقدیم 4 هزار و 100 شهید از یزد به این انقلاب را از دیگر افتخارات و میراث یزدی‌ها دانست و گفت: یزدی که همیشه در آرامش و سکوت بوده و از جنگ آوری دور بوده است تعداد زیادی از رزمندگان خود را در جبهه‌های نبرد در راه دفاع از اسلام داده است که این افتخار بزرگی است.

سردار نقدی بیان کرد: این رزمایش با کمک همه نهادها، روحانیون، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان پیام بزرگی را برای دوست و دشمن دارد که ملت ایران نه تنها در مرزها بلکه در عمق کشور، برای پاسداری و دفاع از اسلام و انقلاب مبارزه با دشمنان تا پای جان ایستاده است.

وی همچنین خواستار تقویت و گسترش تفکر بسیجی در جامعه شد و گفت: ملت ایران صلح طلب است اما در جایی که دشمن بخواهد با فریبکاری جلو بیاید ایستادگی می‌کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016