شنبه 19 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

۱۷ اردیبهشت زمان ثبت نام نامزدهای دوره یازدهم انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش ایرنا، ˈحسن علی نوریˈ روز شنبه در جمع خبرنگاران در خرم آباد افزود: قانون انتخابات ریاست جمهوری براساس تصمیمات مجلس شورای اسلامی اصلاحاتی داشت که ما موظفیم طبق قانون، انتخابات را پیش ببریم.

وی گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوهتر انتخابات، بویژه از زمان ثبت نام تا پایان زمان رای گیری و شمارش آرا اندیشیده شده، که باید مجریان و دست اندرکاران انتخابات نسبت به اجرای این قوانین به خوبی اقدام کنند.

وی اظهارکرد: قانونمداری، امانتداری و حضور گسترده و حداکثری مردم در انتخابات از برنامه های محوری ستاد انتخابات کشور است تا مانند سال های گذشته و انتخابات دوره های پیش، این حضور به نمایش گذاشته شود و دشمنان از این حضور پرشور مایوس شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نوری افزود: همچنین ثبت نام نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 26 فروردین سال آینده آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه همچنین 15 فروردین سال آینده، زمان ثبت نام انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری است، گفت: با توجه به رویکرد وزارت کشور ، آخرین تحولات و نیازهای برگزاری انتخابات در حوزه رایانه ای نیز انجام شده تا مقدمات اجرای این مهم نیز فراهم شود.

وی از همه فرمانداران و بخشداران کشور خواست تا با استفاده از تجربیات گذشته، در راستای برگزاری هرچه بهتر انتخابات سال آینده تلاش جدی داشته باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016