یکشنبه 20 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت ناگهانی "مسعود کردپور"، برادر "خسرو کردپور"، روزنامه نگار بازداشتی

به گزارش کمال حسینی، خبرنگار در آژانس خبری موکریان، ساعت ۱۱ صبح روز شنبه وی به همراه مسعود کردپور، برادر "خسرو کردپور"، که روز پنج شنبه 17 اسفند 91 در منزل شخصی خود توسط نیروهای اطلاعات شهرستان مهاباد بازداشت شده بود، جهت پیگیری وضعیت نامبرده به اداره اطلاعات مهاباد مراجعه کرده و پس از هماهنگی با مسوول مربوطه وارد اداره مذکور می شود.

پس از حدود یکساعت انتظار به آنها گفته می شود که "خسرو" در این مکان نیست و به جای دیگری (احتمالا بازداشتگاه دیگر اداره اطلاعات) در داخل شهر منتقل شده است. سپس به کمال حسینی گفتند: که "مسعود کردپور" جهت پاسخگویی به چند سوال نیم ساعتی باید اینجا بمانند و شما میتوانید در بیرون منتظر ایشان باشید.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کمال حسینی یک ساعتی پشت در منتظر "مسعود" می ماند ولی دو نفر از ماموران همان اداره ایشان را در ساعت یک ظهر، سوار ماشین کرده و به بازداشتگاه غیر رسمی اطلاعات انتقال دادند. وهیچ پاسخی به مراجعات مکرر کمال حسینی و اعتراض او نسبت به بازداشت غیر قانونی "مسعود" ندادند.

گفتنی است؛ تا لحظه تنظیم این خبر هیچ اطلاعی از وضیت "مسعود کردپور" برادر روزنامه نگار بازداشتی، "خسرو کردپور" در دست بنده و خانواده ایشان نیست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016