سه شنبه 22 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعتراض شورای نگهبان به بودجه ۹۲

ايسنا ـ سخنگوی شورای نگهبان اظهار کرد: با توجه به اينکه در سال ۹۲ برگزاری انتخابات را داريم و مقدمات انتخابات نيز در سه ماهه اول سال انجام می‌شود و با توجه به بودجه در نظر گرفته شده برای شورای نگهبان، اين شورا قادر به انجام وظايف قانونی در اعمال نظارت بر انتخابات نخواهد بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عباسعلی کدخدايی در گفت‌وگو با ايسنا، با اشاره به تصويب سه دوازدهم بودجه در مجلس شورای اسلامی، اظهارکرد: مصوبه هنوز به دست ما نرسيده است و ما از مشروح مذاکرات مجلس متوجه موضوع شده‌ايم. به دليل اين که يکی دو بند آن مانده، احتمالا فردا مصوبه به دست ما می‌رسد.

وی با بيان اين که کليت اين موضوع مورد اعتراض ماست و اين را به نمايندگان محترم نيز بيان کرديم، گفت: با توجه به اينکه در سال ۹۲ برگزاری انتخابات را داريم و مقدمات انتخابات نيز در سه ماهه اول سال انجام می‌شود با توجه به بودجه در نظر گرفته شده برای شورای نگهبان، اين شورا قادر به انجام وظايف قانونی در اعمال نظارت بر انتخابات نخواهد بود.

سخنگوی شورای نگهبان تصريح کرد: لازم به يادآوری است که در سال ۹۱ نيز از بودجه مصوب زير پنجاه درصد به ما تخصيص داده شده است و در سال آينده که انتخابات را پيش رو داريم اگر چنين وضعی باشد، قطعا انجام وظايف قانونی شورای نگهبان با مشکل و دشواری‌های زيادی مواجه می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016