چهارشنبه 23 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حسن روحانی کانديداتوری خود را در انتخابات ۹۲ قطعی کرد

پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir) : سخنگوی حزب اعتدال و توسعه از قطعی شدن کانديداتوری حسن روحانی برای يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوری سال آينده خبر داد و گفت: نعمت‌زاده وزير صنايع دولت هاشمی‌ رفسنجانی رئيس ستاد انتخابات روحانی شد.

غلامعلی دهقان سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در گفت‌وگو بافارس، از حمايت حزب متبوعش برای کانديداتوری حسن روحانی خبر داد و اظهار داشت: کانديداتوری آقای روحانی قطعی است و حزب اعتدال و توسعه از وی حمايت می‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: ستادهای انتخاباتی حسن روحانی در تهران و مراکز استان‌ها مشخص شده است و آقای نعمت‌ز‌اده وزير صنايع آيت‌الله هاشمی رفسنجانی رئيس ستاد انتخاباتی آقای روحانی و اکبر ترکان نيز به عنوان قائم مقام ستاد مشخص شده‌اند.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوری را چند قطبی دانست و تصريح کرد: گزينه اصلی اصولگرايان برای انتخابات آتی قاليباف، ولايتی، و گزينه‌ای از جبهه پايداری است و معتقديم گزينه دولت چندان شانسی برای حضور در عرصه رقابت‌ها نداشته باشد.

دهقان گزينه اصلاح طلبان را عارف برشمرد و تصريح کرد: آقای روحانی اصلاح‌طلب نيست بلکه ميانه رو است.

وی در پايان در پاسخ به اين پرسش که نظرتان راجع به نظرسنجی‌ها درخصوص کانديدهای احتمالی انتخابات آينده چيست؟، گفت: فرهنگ ايرانيان فرهنگی دقيقه نودی است و اين را در انتخابات رياست جمهوری قبلی نيز نشان داده‌اند که نمونه آن پيروزی آقای خاتمی در انتخابات ۷۶ و آقای احمدی نژاد در سال ۸۴ است.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه اضافه کرد: تجربه نشان داده کانديدای احتمالی که در نظر سنجی‌ها رای منفی آنها پايين است در انتخابات گذشته توانسته‌اند جايگاه ممتازی را کسب کنند؛ رای منفی آقای روحانی در نظرسنجی‌ها پايين است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016