پنجشنبه 24 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عليرضا محجوب: هاشمی و خاتمی حضورا به ما گفتند نمی آيند

خبرگزاری آريا - محجوب می گويد : ما نگرانيم رييس جمهور بعدی پس از سه ماه استعفا دهد.

عليرضا محجوب نماينده مردم تهران و دبير کل خانه کارگر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آريا ، کانديداتوری هاشمی و سيد محمد خاتمی در انتخابات رياست جمهوری يازدهم را امری محال دانست و گفت : آقايان هاشمی و خاتمی به صورت حضوری به ما گفته اند در انتخابات کانديدا نخواهند شد بنابراين وقتی اين دو شخصيت کانديداتوری خود را رد ميکنند ما نميتوانيم طوری ديگر سخن بگوييم .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود : قطعا آقايان هاشمی و خاتمی در صورت نامزدی در انتخابات شانس پيروزی خواهند داشت به هر حال هر فردی کانديدا شود شانس رای آوری نيز دارد ، البته ممکن است در اين ميان برخی شانس کمتری داشته باشند .

اين نماينده مجلس تاکيد کرد : وقتی کسی آمادگی لازم را برای کانديداتوری ندارد نميتوان در مورد آن فرد اظهار نظر کرد ، در واقع در شرايط پيچيده و سخت امروز بايد از شخصيت هايی همچون هاشمی و خاتمی خواهش کرد تا نامزدی در انتخابات را بپذيرند .

وی ادامه داد : در حال حاضر در اقتصاد ما معادلاتی شکل گرفته است که حل و فصل آن آسان نيست از اين رو بنده معتقدم مشکلات خاصی را برای مجری فراهم خواهد کرد ، بنابراين هر کسی حاضر نمی شود اين بدنامی را به دوش بکشد .

محجوب اظهار داشت : بنده اين نگرانی را دارم ما در دولت بندی نتوانيم رئيس جمهورمان را حفظ کنيم زيرا با توجه به بحران هايی که با آن مواجه اين اين احتمال وجود دارد که رئيس دولت آينده پس از سه ماه کار کردن استعفاء دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016