یکشنبه 4 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرویز مشرف به پاکستان بازگشت

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری رویترز، «پرویز مشرف» رئیس جمهور سابق پاکستان، ساعتی پیش وارد فرودگاه کراچی شد.

وی که 4 سال را در دبی به سر می‌برد، مورد استقبال اعضای حزب و طرفدارانش قرار گرفت.

ژنرال مشرف پس از کودتای سال 1999 قدرت را در پاکستان در دست گرفت و در سال 2008 مجبور به کناره گیری از سمت خود به عنوان رئیس جمهور شد، وی از آن زمان تاکنون ساکن دبی است.

ژنرال مشرف در مصاحبه‌های خبری روز گذشته خود اعلام کرد: به هر ترتیب که شده در انتخابات آتی پاکستان شرکت می‌کند و از تهدید‌های طالبان برای جلوگیری از ورود به وطنش نمی‌هراسد.

وی عنوان کرد: در زمانی که من قدرت را در پاکستان به دست داشتم، این کشور با اقتصادی شکوفا در حال تبدیل شدن به یک کشور نوظهور در تمام عرصه‌ها بود و تروریسم مشکلی تا این حد بزرگ به شمار نمی‌رفت. موفقیت در این دو حوزه سیاسی کلید اصلی تبدیل پاکستان به کشوری باثبات و پاک است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مشرف تأکید کرد: هدفش از بازگشت به پاکستان پیشرفت اقتصادی کشور و رهایی مردم از تروریسم است.

وی اعلام کرده قصد دارد در انتخابات سراسری یازده می نیز شرکت کند.

در همین حال، «الطاف حسین» رهبر حزب متحده قومی مومنت در بیانیه‌ای اعلام کرد: دادگستری ضمانت مشرف برای بازگشت به پاکستان را پذیرفته بنابراین هیچ جوازی برای دستگیری وی پس از بازگشت به کشورش وجود ندارد.

وی یادآور شد، محافظت از مشرف وظیفه قانونی دولت ایالتی و دولت مرکزی است.

حزب متحده قومی مومنت یک حزب قدرتمند در ایالت سند و شهر کراچی است بنابراین حمایت این حزب از ژنرال مشرف یک امتیاز برای بازگشت وی به کشورش و شرکت در انتخابات محسوب می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016