شنبه 10 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تجمع ۱۰۰هزار نفری حاميان احمدی‌نژاد در آزادی

ديگربان ـ برخی رسانه‌های محافظه‌کار از تلاش دولت دهم برای برگزاری تجمع ۱۰۰ هزار نفری حاميان محمود احمدی‌نژاد و اسفنديار رحيم‌مشايی در ورزشگاه آزادی تهران خبر می‌دهند.

بهمن ماه سال گذشته گروهی از رسانه‌های محافظه‌کار منتقد دولت دهم از برگزاری اين تجمع در فروردين ماه سال ۱۳۹۲ خبر داده بودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سايت‌ «فردا‌نيوز» نزديک به محمدباقر قاليباف نوشته بود قرار است در اين تجمع نامزد مورد حمايت دولت دهم در انتخابات آيند رياست جمهوری به طور رسمی معرفی شود.

از اسفنديار رحيم‌مشايی به عنوان نامزد مورد حمايت احمدی‌نژاد در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوری نام برده می‌شود.

خبرگزاری فارس نيز روز پنجشنبه (هشتم فروردين) به نقل از محمدشريف ملک‌زاده معاون احمدی‌نژاد از برگزاری جشن تقدير از اعضای ستاد تسهيلات سفرهای کشور در ورزشگاه آزادی خبر داده است.

اين خبرگزاری ساعتی بعد اقدام به حذف اين خبر کرد٬ اما خبرگزاری ايسنا با انتشار متن کامل آن اعلام کرده که ۲۶ فروردين قرار است ۱۰۰ هزار نفر در ورزشگاه آزادی گرهم بيايند.

آن‌طور که ايسنا و خبرگزاری فارس گزارش کرده‌اند قرار است برخی مقام‌های عالی‌رتبه در اين تجمع نيز حضور داشته باشند.

محمد شريف ملک زاده٬ رئيس سازمان ميراث فرهنگی و گردشگری چهارم فروردين ماه گفته بود: «پس از نوروز اخبار مهمی درباره بهاری شدن خواهيد شنيد.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016