دوشنبه 26 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ملاقات محدود رهنورد و ميرحسين، اعتراض زهرا رهنورد به محروميت از ديدار فرزندان

کلمه - ميرحسين موسوی و زهرا رهنورد پيش از ظهر ديروز و در محاصره انبوهی از نيروهای امنيتی با خواهر و يکی از برادران ميرحسين در خانه مرحوم ميراسماعيل موسوی ديدار کردند.

به گزارش کلمه، ميرحسين و رهنورد پيش از ظهر ديروز توسط ماموران امنيتی به منزل پدری ميرحسين برده شدند و توانستند با خواهر و برادربزرگتر ميرحسين ديدار کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ماموران امنيتی در تماس با خانواده ميرمحمود موسوی، برادر کوچکتر، به آنها گفته بودند که آنها هم برای ديدار با مهندس موسوی به محل ملاقات بيايند اما با اين‌همه پس از مراجعه، ميرمحمود موسوی برادر ميرحسين و همسر ايشان خانم گل محمدی با ممانعت نيروهای امنيتی موفق به ورود به خانه و ديدار با ميرحسين و رهنورد نشدند.

زهرا رهنورد در اين ديداربه شدت به عدم امکان ديدار با دختران خود و رفتار ناشايست ماموران اعتراض کرده است.

پيش از اين کلمه خبر داده بود ميرحسين و موسوی و زهرا رهنورد پس از ۲۰روز بی خبری مطلق، روز سه شنبه با مادر زهرا رهنورد ديدار کردند.

بر اساس اين گزارش پس از ديدار ميرحسين موسوی و زهرا رهنورد با دخترانشان در روز سی ام اسفندماه، که پس از چند ماه محروميت از ملاقات صورت گرفته بود، آنها از هر گونه تماس حتی تلفنی نيز محروم شده اند. اين ميزان بی خبری مطلق و بی سابقه از اين دو همراه جنبش سبز، باعث نگرانی شديد خانواده شده بود. به نظر ميرسد ماموران تصميم گرفته اند تا بار مسئوليت رفتار غير قانونی و غير اخلاقی مبنی بر قطع کامل ارتباطات مهندس موسوی که در طول ايام تعطيلات عيد و هفته بعد از آن به شدت نگران کننده شده بود را با دادن چند ملاقات محدود و به شدت امنيتی به ساير اعضای خانواده آن‌هم به صورت گزينشی از دوش بردارند و همچنان از ملاقات و ارتباط تلفنی دختران ممانعت کنند.

نرگس موسوی دختر کوچک ميرحسين روز جمعه به کلمه با انتقاد از قطع ديدارهای محدود و حتی تماس های تلفنی با پدر و مادرشان گفته بود آن ها از حداقل های حقوقی يک زندانی نيز برخوردار نيستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016