دوشنبه 12 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محروميت مطلق موسوی و رهنورد از هرگونه ملاقات و تماس تلفنی، از آغاز سال جديد

کلمه ـ ميرحسين موسوی و زهرا رهنورد از روز اول فروردين و پس از ديدار نوروزی با دختران، هيچ ديداری با هيچ يک از اعضای خانواده نداشته و حتی از تماس تلفنی هم محروم بوده اند.

به گزارش کلمه، ماموران امنيتی نه تنها از ديدار يا تماس تلفنی دختران موسوی و رهنورد با پدر و مادرشان جلوگيری کرده اند، بلکه اجازه ديدار رهنورد با مادر خود را نيز نداده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بدين ترتيب ترتيب تمام روزهايی که از سال جديد می گذرد، برای ميرحسين و رهنورد در سکوت و حصر مطلق خانگی و انزوا و محروميت کامل از هرگونه ارتباط با بيرون سپری شده است.

دختران موسوی آخرين بار در روز ۳۰ اسفند توانستند با پدر و مادر خود ملاقات داشته باشند؛ ملاقاتی که در فضای امنيتی و با حضور ماموران در ساختمان مجاور محل سکونت موسوی و رهنورد صورت گرفت.

اين سومين نوروزی است که موسوی و رهنورد و کروبی در حصر خانگی می گذرانند. اما حاکميت نه به محاکمه علنی و عادلانه رهبران جنبش سبز تن داده، نه حاضر شده حق قانونی و شرعی آنها برای آزادی از حبس خانگی غيرقانونی را بپذيرد و نه حتی ابتدايی ترين الزامات حقوقی و بديهی ترين حقوق يک زندانی را درباره آنها مراعات می کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016