دوشنبه 26 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقال دراويش زندانی به بند ۳۵۰ اوين

کلمه ـ پس از سه ماه حبس در بند ۲۰۹ دراويش گنابادی به بند ۳۵۰ منتقل شدند.

به گزارش خبرنگار کلمه، بعداز ظهر روز شنبه ۲۴ فروردين ماه ۹۲ دراويش گنابادی محبوس در بند ۲۰۹ به بند ۳۵۰ منتقل شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هفت درويش زندانی پس از آنکه بارها از حضور در دادگاه انقلاب خودداری کردند به دستور ابوالقاسم صلواتی ريس شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب در تاريخ ۲۶ ديماه۹۱ به بند ۲۰۹ منتقل شدند . اين اقدام صلواتی که به درخواست بازجويان اطلاعات با هدف فشار وارعاب دراويش انجام شد نيز نتوانست آنها را از تصميم شان منصرف سازد و اين دروايش علی رغم تلاش های فراوان ماموران امنيتی و ابوالقاسم صلواتی همچنان نسبت به عدم رعايت قانون از سوی مقامات قضايی و اطلاعاتی معترض هستند و حاضر به شرکت در اين دادگاه نشدند.

حميد رضا مرادی سروستانی ،افشين کرم پور،رضا انتصاری ،فرشيد يداللهی ،مصطفی دانشجو،امير اسلامی و اميد بهروزی هفت درويش زندانی هستند که بيش از بيست ماه در بازداشت موقت بسر ميبرند و علی رغم وخامت حال تعدادی از آنان صلواتی در اقدامی غير قانونی به مقامات زندان دستور داده تا زمانی که آنها در جلسه دادگاه شرکت نکردند از هرگونه اقدام درمانی آنها در خارج از زندان جلوگيری شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016