چهارشنبه 28 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ديدار مهدی کروبی با خواهرش در قم، ادامه حبس خانگی در ساختمان امن وزارت اطلاعات


سحام نيوز: مهدی کروبی پس از گذشت چند ماه از فوت شوهر خواهرش، برای ساعاتی به ديدار خواهر عزادارش در قم رفت.

به گزارش سحام، مسئولان امنيتی پس از گذشت چهارماه از درگذشت مرحوم حجت الاسلام ملکی؛ مهدی کروبی را به قم برده تا برای ساعاتی، ضمن عرض تسليت، با خواهر داغدارش ديدار نمايند.

مرحوم ملکی در دی ماه سال گذشته در شهر قم دار فانی را وداع گفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


۲۳ دی ماه در همين رابطه، آيت الله صانعی در پيامی، اين واقعه را به مهدی کروبی تسليت و از مرحوم ملکی با عنوان “يکی از پيروان با اخلاص و طرفدار نهضت در نجف و قم” ياد نمود.

همکنون مهدی کروبی در خانه امن وزارت اطلاعات دوران حبس خود را سپری می کند.

خانواده مهدی کروبی بارها در نامه های خود از مسئولان امنيتی خواسته اند تا آقای کروبی را به منزل شخصی اش در جماران منتقل کنند. اما متاسفانه به اين خواسته خانواده کروبی تاکنون جامه عمل پوشانده نشده است.

همچنين در گزارشی ديگر، به فرزند ارشد مهدی کروبی اجازه داده شد تا سرانجام پس از ۶ ماه با پدر خود در ايام نوروز ديدار نمايد. لازم به ذکر است که متاسفانه در ملاقاتی که هفته قبل صورت گرفته مجددا به محمد حسين کروبی اجازه ملاقات با پدرش داده نشده است.

اکنون نزديک به ۸۰۰ روز از حبس مهدی کروبی، ميرحسين موسوی و زهرا رهنورد می گذرد.

نزديک به چهارسال پيش، اين دو نامزد انتخابات رياست جمهوری در اعتراض به کودتای انتخاباتی، اعتراضی را همگام با مردم آغاز نمودند که نهايتا منجر به حبس اين دو رهبر جنبش اعتراضی و همسرانشان در ۲۵ بهمن ۸۹ شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016