سه شنبه 27 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

۴۰ روز بيخبری کامل از وضعيت برادران کردپور، پرويز داورپناه

احترام آزادی: با گذشت ۴۰ روز از بازداشت خسرو و مسعود کردپور، تا کنون برادران کردپور موفق به تماس با خانواده خود نشده‌اند و در بلاتکليفی بسر می‌برند.

خسرو کردپور در تاريخ ۱۷ اسفند ماه سال گذشته با مراجعه ماموران امنيتی به منزلش بازداشت شد و برادر وی مسعود کردپور روز بعد که برای پيگيری پرونده برادرش به اداره اطلاعات مهاباد مراجعه کرده بود بازداشت گرديد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


روز ۲۶ فروردين سال جاری خانواده برادران کردپور به همراه وکيل آنان به دادگستری و بازپرسی مهاباد مراجعه کردند اما عليرغم تمام قول‌های قبلی کماکان هيچ نتيجه‌ای عايد ايشان نشد. به اين ترتيب کماکان در بی خبری مطلق از وضعيت برادران کردپور می گذرد.

«حضرتی» رئيس دادگستری مهاباد و «حيدری» دستور ملاقات صادر نموده‌اند که توسط خانواده کردپور و وکيل آنها به ادارۀ اطلاعات مهاباد تحويل شده اما باز هم پاسخی به اين خانواده داده نشده است.

يکی از نزديکان اين دو فعال حقوق بشر به گزارشگر هرانا گفت: "وکيل مدافع خسرو و مسعود به ما گفته‌اند که قرار بازداشتی که برای هر دو نفر صادر شده ۲ ماهه می‌باشد."

پرويز داورپناه ــ احترام آزادی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016