چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دستگيری مدير فرهنگی ارشد دولت به اتهام مفاسد مالی و اخلاقی

بازتاب ـ اين مدير ارشد فرهنگی که سينماگرانی نظير ابراهيم حاتمی کيا، کمال تبريزی، اصغر فرهادی و بسياری ديگر از بزرگان سينمای ايران قربانی اعمال سليقه مجموعه وی شده اند، در حالی دستگير شده است که متهم به انواع جرائم اخلاقی و مالی گرديده است.يکی

يکی از مديران ارشد فرهنگی دولت که برخی از سينماگران برجسته کشور را کم کار يا خانه نشين کرده است، به دليل اتهامات مالی و اخلاقی بازداشت شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار «بازتاب»، اين مدير ارشد فرهنگی که سينماگرانی نظير ابراهيم حاتمی کيا، کمال تبريزی، اصغر فرهادی و بسياری ديگر از بزرگان سينمای ايران قربانی اعمال سليقه مجموعه وی شده اند، در حالی دستگير شده است که متهم به انواع جرائم اخلاقی و مالی گرديده است.

گفته می شود وی از يکی از تهيه کنندگان زن سينما مبلغ ۳۰ ميليون تومان باج گيری کرده است و وی را مجبور به رابطه غيراخلاقی نموده است.

با دستگيری اين مدير ارشد فرهنگی دولت، بخش های ديگری از پرونده وی نيز مفتوح شده است.

البته نکته تاسفبارتری در اين پرونده وجود دارد که قابل انتشار نيست.

سياست های رياکارانه فرهنگی و ظاهرگرايی در دولت های نهم و دهم در حوزه هنر در حالی اجرا گرديد که کارشناسان از ابتدا نسبت به عواقب ظاهرگرايی هشدار داده بودند و پيش بينی می کردند در پس اين مقدس مآبی ظاهری، انحطاط افزونتری شکل بگيرد.

ظاهرا زمانی که امثال فرج الله سلحشور و اين مدير ارشد مشغول متهم کردن اهالی سينما به فساد و بی اخلاقی و مشکلات اعتقادی و فرهنگی بودند، طشت رسوايی خود آنها در حال افتادن از بام بود که اکنون صدای آن به گوش همه رسيده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016