چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی مطهری: نيت احمدی نژاد تحقق عدالت نيست

پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir) - علی مطهری نماينده اصولگرای مجلس که از منتقدان جدی محمود احمدی نژاد است و در مواضع پيشين او هم اثری از حمايت از احمدی نژاد ديده نمی‌شود درباره مواضع پرحاشيه احمدی نژاد اظهار داشت : احمدی نژاد به نظام علامت می‌دهد که اگر صلاحيت اسفنديار رحيم مشايی برای شرکت در انتخابات رياست جمهوری تاييد نشود آماده است تا در کشور بلوا و آشوب بر پا کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش سرويس سياسی انتخاب، وی در مورد تهديدهای احمدی نژاد مبنی بر اينکه پرونده‌هايی در دست دارد که اگر رو کند چه و چه می‌شود می‌گويد: ممکن است رئيس دولت اسناد و مدارکی هم از عده‌ای در اختيار داشته باشد اما نيت واقعی وی تحقق عدالت نيست بلکه به دنبال گرو کشی و مشکل‌آفرينی در روند انتخابات پيش رو و در نهايت کسب مجدد کرسی رياست جمهوری به نفع کانديدای مورد علاقه خود است.

مطهری در پاسخ به اين پرسش که نظام جمهوری اسلامی‌اين رفتار را تا چه مرحله ای تحمل می‌کند، با اشاره به اينکه برخورد نظام به رفتار احمدی نژاد در روزهای آينده بستگی دارد افزود: قطعا نظام در زمانی که احساس کند راه ديگری وجود ندارد از اهرم‌های خود برای برخورد استفاده خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016