یکشنبه 8 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دستگيری مداح تهرانی به دليل رابطه با زنی شوهردار

بازتاب ـ در سالهای اخير با دخالت گروهی از مداحان در سياست، تخلفات اقتصادی و اخلاقی در اين قشر به دليل احساس امنيت از داشتن مصونيت، به شدت افزايش يافته است

يک شاعر و مداح نسبتا مشهور تهرانی که تصاوير وی از تلويزيون نيز بارها پخش گرديده، به دليل ارتباط با زنی شوهردار بازداشت شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار بازتاب، اين مداح که اقدام به برقراری رابطه نامشروع با زنی شوهردار کرده بود، اواخر هفته گذشته با شکايت شوهر اين خانم دستگير شده و هم اکنون بازداشت است.

همسر اين زن، مدارک رابطه نامشروع را ضميمه پرونده کرده است.

گفته می شود تعدادی از مشهورترين مداحان کشور در حال رايزنی و اعمال نفوذ برای آزاد کردن اين مداح هستند.

گفتنی است، بازتاب پيش از اين نسبت به بروز سونامی اخلاقی در ميان افراد متدين بويژه کسانی که ظاهرگرايی بيشتری دارند هشدار داده بود و در اين ميان به قشر مداح اشاره ويژه ای کرده بود.

در سالهای اخير با دخالت گروهی از مداحان در سياست، تخلفات اقتصادی و اخلاقی در اين قشر به دليل احساس امنيت از داشتن مصونيت، به شدت افزايش يافته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016