یکشنبه 8 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محاکمه سه نماينده متهم در پرونده اختلاس سه هزار ميلياردی، حکم دادگاه صادر شد

مهر ـ حکم سه نماينده مجلس هشتم که در پرونده فساد سه هزار ميلياردی متهم بودند، صادر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، چندی قبل پرونده اين سه نماينده برای رسيدگی به شعبه ۷۶ دادگاه کيفری استان تهران فرستاد شد که سه نماينده مورد نظر به رياست قاضی مديرخراسانی محاکمه شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين جلسه سه نماينده مورد نظر در برابر اتهامات صادر شده در کيفرخواست به دفاع از خود پرداختند. قضات دادگاه نيز پس از آخرين دفاعيات سه متهم پرونده برای صدور حکم وارد شور شدند. سرانجام حکم اين پرونده جنجالی نيز از سوی قضات دادگاه صادر شد.

قاضی مديرخراسانی در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر در خصوص حکم صادره گفت: در پرونده های قضايی تا زمانی که حکمی صادر و تاييد نشود نمی توان در اين رابطه اظهارنظر کرد.

حکم دادگاه در حالی صادر شده است که تا کنون در خصوص نام سه نماينده و اتهامات آنها اطلاع رسانی صورت نگرفته و تنها در روزهای ابتدايی رسيدگی به پرونده فساد بزرگ بانکی سخنگوی دستگاه قضا از متهم بودن چند نماينده در اين پرونده خبر داده بود.

دو نماينده مجلس نهم نيز در خصوص آخرين وضعيت رسيدگی به اين پرونده، وزير دادگستری را به مجلس احضار کرده بودند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016