یکشنبه 8 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت ده ها نفر در مناطق مرزی سردشت

NNS ROJ: صبح امروز يک شنبه(٢٨ آوريل) دهها نفر در مرز سردشت با جنوب کردستان از سوی نيروهای نظامی جمهوری اسلامی دستگير شدند. تعداد دستگير شدگان بيش از يکصد نفر تخمين زده شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش NNS ROJ دهها تن از کاسبکاران، کارگران و شهروندان کرد در مناطق مرزی "ئالان، باژار، جمال الدين و کيله" توسط نيروهای انتظامی مستقر در مناطق مرزی سردشت با جنوب کردستان دستگير شدند.

نيروی انتظامی مستقر در اين مناطق مرزی پس از کنترل و بررسی اوراق شناسايی کولبران و کارگران کرد، اقدام به بازداشت آنها نمودند.

همزمان با دستگيری اين عده، فضای متشنجی در مناطق مرزی بە وجود آمده بود، به طوری که يک فروند هلی کوپتر نيروی انتظامی بر فراز آسمان منطقه به پرواز درآمد.

اطلاعی از شمار دقيق و اسامی بازداشت شدگان در دست نيست.

نواحی مرزی سردشت از جمله مناطقی است که در آن کولبران کرد به دادوستد کالا و انتقال آن به آن سوی مرزها می پردازند. هر ساله شماری از اين کاسبکاران از سوی نيروهای نظامی هدف اصابت گلوله قرار می گيرند و جان خود را از دست می دهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016