دوشنبه 9 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روح الامينی: مرغ پخته هم به حرف های مرتضوی می خندد، من به وظيفه پدری ام خوب عمل کردم

مهر ـ عبدالحسين روح الامينی در واکنش به صحبتهای مرتضوی در جلسه قبل دادگاه گفت: مرغ پخته به حرف های سعيد مرتضوی می خندد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسين روح الامينی پس از چهارمين جلسه دادگاه کهريزک در پاسخ به پرسش مهر درباره اظهارات دادستان سابق تهران که مدعی شده بود روح الامينی به وظايف پدری خود عمل نکرده است، اظهار داشت: مرغ پخته نيز به اين حرف ها می خندد. اگر کسی با مقام يا وزيری در ارتباط نبود، بايد اين بلا به پسرش بيايد. اين حرف ها نشان می دهد ۱۰ سال رويه اين افراد اينگونه بوده است.

وی افزود: طنزنويسان نيز پس از اين اظهارات مطالب زيادی نوشتند، حقوقدانان و قضات نيز در اين باره اظهار نظر کردند. با اين صحبت ها چه حاجب به پاسخ دادن است.

پدر يکی از قربانيان کهريزک ادامه داد: من به مسئوليت پدری خود عمل کردم و همان زمان موضوع را از طريق فرمانده سابق سپاه، مسوولان ناجا، دوستانم در قرارگاه ثارالله و همچنين مراجعه به دادگاه و زندان اوين پيگيری کردم. همچنين پسرم با مراجعه به کهريزک پيگير اين ماجرا بود. اين افراد تا امروز پاسخگوی هيچکدام از اتهامات خود نيستند.

وی ادامه داد: حداقل توقع ما قبول مسئوليت، عذرخواهی، استعفا و برکناری بود و اگر اينکارها اتفاق نيفتاد اين افراد محاکمه شوند. من به وظيفه پدری ام عمل می کنم تا اين اتفاق برای فرزندان پدران ديگر تکرار نشود.

روح الامينی در پاسخ به سوالات حيدری فر که شهود وی را از متهمان پرونده اعلام کرده بود نيز گفت: آقای حيدری فر سخنگوی ما شده اند، امروز نوبت به شهود نرسيد و آقای حيدری فر و وکيلش به دفاع در برابر اتهامات پرداختند. روند دادگاه را خوب ارزيابی می کنم و توجه داشته باشيد هر کسی که درحال غرق شدن است برای نجات خود حتی به يک چوب شکسته نيز چنگ می زند.

وی در پايان گفت: ما در جلسه دوم درخواست شهود را کرده بوديم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016