سه شنبه 10 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

"عدم کانديداتوری خاتمی قطعی شد"

پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir) - خبرنگار سياسی «انتخاب» کسب اطلاع کرد که عدم حضور سيد محمد خاتمی در انتخابات قطعی شده است.

بنابراين گزارش، خاتمی اخيراً اعلام کرده که با توجه به برخی محدوديت ها ، قطعاً در انتخابات کانديدا نخواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رئيس جمهور سابق ايران يکی ديگر از دلايل پر هزينه شدن حضور در عرصه انتخابات را دعوت مکرر برخی عناصر تندرو از خود عنوان کرده است.

خاتمی همچنين به ستادهای برخی اصلاح طلبان که فعاليت خود را بر کانديداتوری او متمرکز کرده اند، پيغام داده که از کسی حمايت کنند که «اصلاح طلبان بر آن اجماع می کنند»

شنيده های «انتخاب» حکايت از آن دارد که خاتمی به زودی صريحاً در اين مورد اظهارنظر خواهد کرد.

خاتمی چند روز پيش نيز گفته بود: آيا فردی که به عنوان يک شهروند عادی هم محدوديت زيادی برای صحبت کردن و اظهار نظر و سفر کردن دارد و در معرض انواع تهمت ها است، به سادگی اجازه می دهند اوضاع به دست او سپرده شود؟ وقتی می گويند و تهديد می کنند که کسانی بايد توبه کنند مرادشان چيست؟ توبه از اصلاح طلبی؟ چه جرمی رخ داده است که بايد از آن توبه کرد؟


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016