پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روايت وزير اطلاعات از نقش هاشمی رفسنجانی و خاتمی در "فتنه سال ۸۸"

مهر ـ وزير اطلاعات بدون نام بردن از آيت الله هاشمی رفسنجانی و سيد محمد خاتمی ، با بيان اينکه کسی که جزو سران فتنه بوده و نظام مانند دوتن ديگر او را محصور نکرده امروز امر بر او اشتباه نشود، گفت : کسی که خود را پيشگوی حوادث ۸۸ عنوان می کند و می گويد "من گفتم، من بيانيه دادم" در حقيقت پيشگويی نکرده است، ما اطلاعات دقيقی داريم که اين آقا در فتنه دست داشته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار مهر، حيدر مصلحی وزير اطلاعات صبح امروز پنجشنبه در اختتاميه نهمين همايش سراسری مسئولان هيات رزمندگان کشور با بيان اينکه عده ای به دنبال تطهير فتنه هستند، گفت: کسی که جزو سران فتنه بوده و انقلاب و نظام به دليل يک سری ملاحظات او را مانند آن دو تن ديگر چندان محصور نکرده و به او آزادی عمل داده است امروز امر بر او اشتباه نشود که انقلاب يادش رفته اين آقا در فتنه چه نقشی ايفا کرده است.

وی همچنين با انتقاد از آنچه منجی سازی کاذب خواند انتقاد کرد و گفت: کسی که خود را پيشگوی حوادث ۸۸ عنوان می کند و می گويد "من گفتم، من بيانيه دادم" در حقيقت پيشگويی نکرده است، ما اطلاعات دقيقی داريم که اين آقا در فتنه دست داشته است.

وزير اطلاعات افزود: زمانی که رهبری در نماز جمعه آن خطبه ها را بيان فرمودند چه کسی بود که نامه بدون سلام عليکم داد.

مصلحی در بخش ديگری از سخنانش خاطر نشان کرد: سرويس های اطلاعاتی غربی می خواهند با بحران سازی و فشار و مشغول سازی تعادل جامعه را بر هم زنند و از تحريم، تورم، حاشيه سازی های مستمر و تقسيم سازی کشوری اين هدف را دنبال می کنند.

وی تاکيد کرد: طبق نظر مقام معظم رهبری همه جريان ها در انتخابات می توانند حاضر شوند اما بايد زاويه خود را با مسير امامت و ولايت روشن کنند.

وزير اطلاعات ادامه داد: دشمن به دنبال کاهش مشارکت در انتخابات است و عدد و رقم های بی حسابی که داده می شود نشان از اين امر دارد.

وی گفت: دشمن به جای اسلام هراسی امروز اختلافات شيعه و سنی را در منطقه دنبال می کند.

مصلحی همچنين در اين همايش تاکيد کرد که حماسه دارای ويژگی های خاصی است و در حرکت های حماسی هميشه گروه قليلی با توکل به خداوند جامعه را تحت تاثير قرار داده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016