سه شنبه 10 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

درخواست هاشمی رفسنجانی از مهدی خزعلی برای پايان دادن به اعتصاب غذا

کلمه ـ آيت الله هاشمی رفسنجانی، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام طی تماس با خانواده مهدی خزعلی خواستار پايان دادن اعتصاب غذای وی شد.

به گزارش کلمه، پس از درخواست شخصيت های مختلف طی هفته های گذشته از مهدی خزعلی برای پايان دادن به اعتصاب غذا – آيت الله هاشمی رفسنجانی نيز طی تماسی با خانواده اين زندانی سياسی ضمن اظهار تاسف درخصوص بازداشت وی از خانواده خزعلی درخواست کرد تا پيامش را به آقای خزعلی برسانند و از وی بخواهند که به اعتصاب غذای خود پايان دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مهدی خزعلی که بيش از صد روز است در اعتصاب غذا به سر می برد، هفته ی گذشته، برای چند دقيقه و به احترام مادرش که به ملاقات او در زندان اوين رفته بود اعتصابش را شکست. اما پس از آن اعلام کرد که همچنان به بازداشت غير قانونی خود اعتراض داشته و تن به اين ظلم نخواهد داد و تا محقق نشدن حق قانونی اش به اعتصاب غذا ادامه خواهد داد.

متن پيام رئيس مجمع تشخيص مصحلت نظام که در اختيار کلمه قرار گرفته به شرح زير است:

سلام من را به دکتر مهدی خزعلی برسانيد و از ايشان بخواهيد که به اعتصاب خود پايان دهند.

به آقای خزعلی بگوييد؛ آنچه بيشتر مد نظر شما بود که صدای شما به مسئولين و مردم رسيده شود محقق شده است لذا از شما خصوصاً به لحاظ شرعی که بر اين نکته تاکيد فراوان دارم ميخواهم که به اعتصاب غذای خود پايان دهيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016