شنبه 21 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اخبار درگوشی خبرنگاران از ستاد انتخابات: مشايی و احمدی نژاد در راه، تجمع حاميان هاشمی

مهر ـ اخبار درگوشی و شايعات خبری لحظه به لحظه در ستاد انتخابات کشور در ميان خبرنگاران رد و بدل می شود و با نزديک شدن به ساعات پايانی مهلت ثبت نام نامزدها اين اخبار فروکش نکرده است.

به گزارش خبرنگار مهر شايعات و اخبار تاييد نشده ای در ميان خبرنگاران در ستاد انتخابات کشور به صورت درگوشی رد و بدل می شود که بخشی از آنها را در زير می خوانيد:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


* در ميان خبرنگاران در ستاد انتخابات شايعه شده است که اسفنديار رحيم مشايی به همراه محمود احمدی نژاد رئيس جمهور کشورمان برای ثبت نام در انتخابات راهی ستاد انتخابات کشور شده است.

* يکی از فرزندان هاشمی در گفتگو با يکی از خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات با تکذيب حرکت هاشمی به سمت ستاد انتخابات گفته است که پدرم هر روز بعد از خبر سراسری ساعت ۲ سيما استراحت می کند و اکنون نيز حتما در حال استراحت است.

* معاونت اطلاع رسانی دولت خبرنگاران حوزه رياست جمهوری را برای حضور در ستاد انتخابات کشور از صبح آفيش کرده است. گفته می شود اين موضوع به دليل حضور همزمان احمدی نژاد و مشايی در ستاد انتخابات وزارت کشور است.

* يگان ويژه نيروی انتظامی پيرامون ستاد انتخابات وزارت کشور برای حفظ امنيت حضور مسئولان استقرار پيدا کرده اند. خبرنگاران حاضر در حياط وزارت کشور نيز به داخل محوطه ستاد انتخابات هدايت شده اند.

* تجمع چند ده نفره ای در مقابل درب ورودی ستاد انتخابيات کشور شکل گرفته شده است که گفته می شود اين افراد هواداران آيت الله هاشمی رفسنجانی و اصلاح‌طلبان هستند.

* تجمع اين افراد در مقابل ستاد انتخابات کشور باعث داغ شدن شايعات درباره احتمال ثبت نام آيت الله هاشمی رفسنجانی و اسفنديار رحيم مشائی شده است. اين افراد شعارهايی با مضمون حمايت از اصلاح طلبان پس از خروج مسعود پزشکيان از ستاد انتخابات سر داده اند.

* تجمع کنندگان مقابل ستاد انتخابات کشور همزمان با ورود سعيد جليلی به اين ستاد عليه وی شعار دادند. همچنين عده ای در مقابل اين شعارها با استقبال از سعيد جليلی شعار الله اکبر سر دادند.

* همچنين گفته می شود برخی از تجمع کنندگان در مقابل ستاد انتخابات کشور منتظر ورود اسفنديار رحيم‌مشائی به منظور ثبت نام در انتخابات رياست جمهوری هستند.

بازار ثبت نام تا جايی در آخرين ساعات ثبت نام از کانديداهای رياست جمهوری داغ شده است که شاهد همزمانی ورود کانديداها به اين ستاد هستيم که از اين ميان می توان به حضور همزمان منوچهر متکی، محمدشريعتمداری، رامين مهمانپرست، سعيد جليلی و صادق خليليان وزير جهاد کشاورزی اشاره کرد. هم اکنون اکثر خبرنگاران از ستاد انتخابات کشور خارج شده و در مقابل درب ورودی منتظر ورود آيت الله هاشمی رفسنجانی و اسفنديار رحيم مشائی به منظور ثبت نام در انتخابات رياست جمهوری هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016