شنبه 21 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

امروز تکليف آمدن و نيامدن هاشمی رفسنجانی مشخص می شود، نزديکان هاشمی هم از تصميم نهايی او بی خبرند

پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir) - خبرنگار سياسی پايگاه خبری «انتخاب» کسب اطلاع کرد که تا آخر امشب (جمعه)، آمدن و نيامدن آيت الله هاشمی رفسنجانی مشخص می شود.

بنابراين گزارش، هاشمی تا آخرين ساعات امشب، چندين جلسه مهم دارد که در اين جلسات به جمع بندی نهايی می رسد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



اين درحاليست که برخی نزديکان آيت الله هاشمی در گفت و گو با پايگاه خبری «انتخاب»، احتمال کانديداتوری او را منتفی می دانند اما همچنان از تصميم نهايی ايشان ابراز بی اطلاع می کنند ، برخی ديگر از نزديکان ايشان نيز معتقدند که در عالم سياست، هيچ چيز قطعی نيست و احتمال حضور آيت الله در دقيقه ۹۰ وجود دارد.

البته هاشمی همچنان معتقد است عم کانديداتوری او قطعی نيست و بايد برخی ملاحظات او برطرف شود تا در عرصه انتخابات حضور يابد.

قابل ذکر است، هاشمی طی ماههای اخير همواره بر عدم کانديداتوری تاکيد داشت، اما طی هفته های اخير و با دعوت گروه های مختلف سياسی و مردمی از او، او اعلام کرد که «نمی گويم نمی آيم...در حال بررسی شرايط هستم...»

تکذيب حضور تيم حفاظت آيت الله هاشمی در وزارت کشور

درحاليکه که برخی منابع از حضور اين حفاظت آيت الله هاشمی در ستاد انتخابات وزارت کشور خبر می دادند ، حجت الاسلام عليخانی ماشور رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام در گفت و گو با «انتخاب»، خبر مذکور را به شدت تکذيب کرد.

او گفته که اين خبر، باعث ايجاد موج تماس با نزديکان هاشمی شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016