یکشنبه 22 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نماينده اروميه: وقت آن رسيده که عدم کفايت احمدی نژاد را اعلام کنيم

• با توجه به اينکه احمدی نژاد روز گذشته شأن رياست جمهوری را زير سوال برده است وقت آن رسيده است که عدم کفايت وی را اعلام کنيم.

ايلنا ـ عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس گفت: با توجه به اينکه احمدی نژاد روز گذشته شأن رياست جمهوری را زير سوال برده است وقت آن رسيده است که عدم کفايت وی را اعلام کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا، نادر قاضی پور نماينده مردم اروميه ضمن تبريک ولادت امام محمد باقر با اعلام اخطار قانون اساسی اصل ۲۹ و اصل ۱۲۱ و اصل ۳ بند ۹ گفت:‌ ديروز رئيس جمهور از امکانات دولتی استفاده کرده و در وزارت کشور همراه کانديدای مطرح خود حضور يافته است و اين يعنی اينکه برخورد ناشايست انجام داده است.

وی افزود: در کدام يک از انتخابات رئيس جمهورهای قبلی همراه با کانديدای انتخابات در وزارت کشور حضور می‌يافتند که ايشان اين کار را کرد.احمدی نژاد شان و منزلت رياست جمهوری را زير سوال می‌برد. آيا وقت آن نرسيده است که عدم کفايت وی را اعلام کنيم.

وی در ادامه در رابطه با بودجه نيز گفت: بودجه بايد ۱۵ دی ماه به صحن علنی آورده می‌‌شد اما احمدی نژاد ۳ سال عمدا اين کار را به تاخير انداخته است.

عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس گفت: احمدی‌نژاد بايد پاسخ دهد که ديروز برای چه مرخصی گرفته بود. آيا در اين ۸ سال مگر ۱۱ روز خانه نشينی را برای خود در نظر نگرفته بود که الان می‌گويد برای اولين بار دارم مرخصی می‌گيرم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016