شنبه 7 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واکنش نماينده رهبری در سپاه به سخنان احمدی نژاد

مهر ـ نماينده ولی فقيه در سپاه در واکنش به سخنان اخير محمود احمدی نژاد سفرهای استانی مبنی بر تهديد به افشاگری گفت: دولتمردان وظيفه خود را انجام دهند و به فکر حل مشکلات اقتصادی و نيازهای عمومی مردم باشند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حجت الاسلام علی سعيدی نماينده ولی فقيه در سپاه در گفتگو با خبرنگار مهر در واکنش به سخنان اخير احمدی نژاد در سفرهای استانی درباره افشاگری عليه مخالفان و منتقدان دولت گفت: آنچه که برای ما از نظر عقلی و تجربی مهم است تعبد و تبعيت از رهنمودهای مقام معظم رهبری است، همه نقطه نظراتی که معظم له بيان فرمودند در جهت ايجاد روحيه نشاط، اميد، انسجام در مردم و حفظ آرامش در جامعه بوده لذا برای مسئولان ايجاد زمينه مشارکت همه جانبه در عرصه انتخابات لازم است.

وی با بيان اينکه هرسخنی و حرفی که باعث نگرانی مردم شود با تدابير و رهنمودهای رهبر انقلاب سازگاری ندارد، افزود: وظايف برای همه تعريف شده لذا دولتمردان وظيفه خود را انجام دهند و به فکر حل مشکلات اقتصادی و نيازهای عمومی مردم باشند.

نماينده ولی فقيه در سپاه با بيان اينکه سپاه بيشترين کمک‌ها را در طول ۷ سال به دولت داشته افزود: سپاه هم در بخش اقتصادی هم در بخش سازندگی و تامين نيروی انسانی در جهت تامين درخواست‌های فراگير آقايان اقدام کرده و لذا هيچ گاه موضع منفی و خارج از چارجوب تدابير و مصالح نظام نداشته است.

سعيدی با بيان اينکه برخی در داخل و خارج به فکر تخريب جايگاه سپاه هستند، افزود: اينگونه رفتارها برای اين است که سپاه را ازجايگاه اصلی خود خارج کنند و متاسفانه برخی در داخل اين اين مسير را دنبال می‌کنند که به مصلحت نظام و انقلاب نيست زيرا سپاه نقش بسيار مهمی در پاسداری از انقلاب دارد.

وی ادامه داد: سپاه هيچگونه دخالتی در انتخابات نداشته و ندارد و فقط به تدابير و معيارهای امام(ره)،رهبری و وظايف قانونی خود عمل می‌کند اميدوارم دستگاههايی که تريبون دارند طوری صحبت کنند دشمنان سواستفاده نکنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016