دوشنبه 23 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حداد عادل هم از احتمال کناره‌گيری نامزدهای اصولگرا به نفع جليلی خبر داد

بعد از اعلام علی اکبر ولايتی عضو ائتلاف سه گانه از احتمال کناره گيری کانديداهای جريان اصولگرا به نفع جليلی، حداد عادل نيز امروز اين مساله را تاييد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بعد از اعلام علی اکبر ولايتی عضو ائتلاف سه گانه از احتمال کناره گيری کانديداهای جريان اصولگرا به نفع جليلی، حداد عادل نيز امروز اين مساله را تاييد کرد.

به گزارش ايلنا، غلامعلی حدادعادل در حاشيه‌ مراسم تشيع پيکر حاج محمود مرتضايی‌فرد وزير شعار انقلاب در جمع خبرنگاران در پاسخ به اين که آيا احتمال کناره‌گيری نامزدهای اصولگرا به نفع سعيد جليلی وجود دارد گفت: اين احتمال منتفی نيست و اصولگرايان بايد همه احتمالات را در اين انتخابات در نظر داشته باشند علاوه بر آن اصولگرايان نشان دادند که مصالح انقلاب را بر منافع شخصی ترجيح می‌دهند.

وی با اشاره به آخرين روز ثبت نام گفت: تحولاتی که در اين روز صورت گرفت شرايط جديدی را به وجود آورد که ضرورت وحدت اصولگرايان را بيشتر کرد.

حداد ادامه داد: در يک ماه باقی مانده اصولگرايان بايد با توجه به موقعيت خطير پيش آمده در جهت حفظ آرمان‌های امام و رهبری تلاش کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016