یکشنبه 22 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی‌نژاد: درباره مرخصی‌ام برای همراهی‌ مشايی حرف‌وحديث درست کردند

خبرگزاری فارس: محمود احمدی‌نژاد رئيس‌جمهور اسلامی ايران در پايان جلسه امروز هيئت دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره امضای حکم رئيس سازمان نظام پزشکی گفت: من در جريان اين مسئله نيستم و هنوز گزارشی برای من نيامده است که بخواهم اين حکم را امضاء کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی درباره برخی انتقادات نسبت به حضور وی در هنگام ثبت نام اسفنديار رحيم مشايی در وزارت کشور گفت: کشور ما کشور حرف و حديث است.

رئيس‌جمهور در پاسخ به سؤالی درباره اينکه گفته می‌شود مرخصی شما غيرقانونی بوده است، گفت: در کشور ما رئيس‌جمهور هرکاری که می‌کند حرف و حديث زياد است.

احمدی‌نژاد در پاسخ به سؤال ديگری درباره سفر به آفريقا و اکوادور گفت: در برگشت از کشور اکوادور به کشور اتيوپی سفر خواهيم کرد تا در پنجاهمين سالگرد تشکيل سازمان وحدت آفريق حضور پيدا کنيم.

رئيس جمهور همچنين درباره سفر خود به کشور آفريقا گفت: اين سفر به منظور حضور در مراسم تحليف آقای کوره‌آ صورت می‌گيرد.

وی همچنين از سفر خود به کشور تايلند برای شرکت در اجلاس آب در هفته آينده خبر داد و گفت: انشالله بعد از اينکه از کشور تايلند بازگشتيم به اکوادور و سپس به اتيوپی خواهم رفت.

احمدی‌نژاد درباره اينکه آيا آقای مشايی در سفرهای استانی حضور پيدا خواهد کرد و يا نه گفت: اين را از خود آقای مشايی بپرسيد.

همچنين رئيس‌جمهور با اشاره به ادامه يافتن سفرهای استانی گفت:‌ ما تعهدی در مورد سفرهای استانی داده‌ايم و انشالله آن را تمام خواهيم کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016