دوشنبه 23 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

با تعطيلی کارخانه اخشان شيراز ۵۰۰ کارگر بيکار شدند

ايلنا ـ يک عضو شورای شهر شيراز با اعلام تعطيلی کارخانه توليد کمربند ايمنی خودرو «اخشان شيراز» با وجود اشتغال ۵۰۰ کارگر، تعطيلی کارخانه‌ها را فاجعه‌ای برای استان فارس دانست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا در شيراز، «احمدرضا نقيب زاده» در نطق پيش از دستور خود در صحتن علنی شورای شهر شيراز، با اشاره به روند تعطيلی کارخانه‌های استان فارس در ساليان اخير افزود: کارخانه اخشان آخرين موردی است که در ادامه تعطيلی سريالی کارخانجات فارس تعطيل شده است.

اين عضو شورای شهر شيراز تعطيلی کارخانه‌ها را فاجعه‌ای ناميد که نشان دهنده لزوم توجه و حمايت بيشتر از صنايع موجود است.

وی افزود: تعطيلی کارخانه اخشان به عنوان يکی از سه کارخانه توليد کننده کمربند ايمنی در کشور با ۵۰۰ نفر شاغل، نشان دهنده بحران (اقتصادی) اين استان است.

نقيب زاده در پايان با بيان اينکه «عدم پرداخت مطالبات توسط خودروسازان و بد حسابی آنها، عامل اين تعطيلی‌ها آن بوده است»، افزود: ادامه چنين روندی که پس از تعطيلی کارخانه های «آی تی تی» و «آزمايش» اتفاق افتاده حکايت از لزوم اتخاذ تدابير موثر برای صيانت از فعاليت های توليدی موجود است چرا که افزايش بيکاری از اصلی ترين پيامدهای چنين وقايعی است و مهاجرت و ناهنجاری های اجتماعی در شهر شيراز را به همراه خواهد داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016