دوشنبه 23 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جوانفکر: در احترام به نظر احمدی‌نژاد به نفع مشائی از انتخابات کناره گيری می‌کنم

مهر ـ علی اکبر جوانفکر در بيانيه ای ضمن کناره گيری از انتخابات گفت: از عموم مردم ، علاقمندان و هواداران عزيز دعوت می کنم تا در ۲۴ خردادماه به مهندس اسفنديار رحيم مشايی رای دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر جوانفکر مديرعامل سابق ايرنا و مدير موسسه مطبوعاتی ايران ضمن استعفا از نامزدی در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوری در بيانيه ای آورده است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



"حضور معنادار اينجانب در عرصه يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوری ، اثبات اين حقيقت بود که نسبت ها و اتهامات بی اساس جماعتی زياده خواه و رنج و مرارت های ناشی از بی عدالتی و به حبس افتادنی ناصواب، نه تنها انگيزه های خدمت و تلاش صادقانه برای پيشرفت و اعتلای کشور و عزت و سربلندی ملت رشيد ايران را در اينجانب کاهش نداده بلکه باور و اراده ام را به ادامه اين راه روشن استحکام بخشيده است.

ارزش ذاتی انتخابات رياست جمهوری بالاتر از انتخاب يک نفر برای نشستن بر کرسی رياست جمهوری است، زيرا ملت ايران از رهگذر اين انتخاب، يک بار ديگر بر دوام و پايداری نظام سياسی برآمده از خون پاک صدها هزارتن از بهترين جوانان اين سرزمين ، مهر تاييد می زند و به دنيا اعلام می کند که برای پشبرد اهداف و آرمانهای والای انقلاب اسلامی ، همه سختی ها را به جان خريده است. از اين رو به سهم خويش ، عموم ملت ايران را به مشارکتی گسترده و مقتدرانه در پای صندوقهای رای و حضوری موثر و تعيين کننده در انتخاب و گزينش رئيس جمهور آينده فرا می خوانم.

در هشت سالی که گذشت، به رغم همه بداخلاقی ها ، کارشکنی ها و اخلال گری های جماعت زياده‌خواه، با همت انقلابی و اراده استوار دکتر محمود احمدی نژاد ، گامهای بلند و ماندگاری در مسير پيشرفت همه جانبه کشور و تعالی مادی و معنوی ملت ايران به پيش برداشته شد، ارتباط نزديک و صميمانه ميان دولت و ملت برقرار گرديد و دولتمردان در مقام تصميم گيری، خواسته ها و نيازهای مردم را مبنای کار خويش قرار دادند و اگر عناصر نفوذی ، خيانتکار ، مزاحم و قدرت طلب ، آثار تخريبی خود را در اقتصاد کشور بر جای نمی گذاشتند، طی يک سال اخير نيز مانند هفت سال پيش از آن شاهد اقتصادی باثبات و شکوفا بوديم و ملت ايران امروز در موقعيتی بالاتر و برخوردار از شور و نشاطی افزونتر در صحنه انتخابات حضور می يافت.

اينجانب به عنوان يک عضو بسيار کوچک از پيکره عظيم ملت نستوه ايران ، راه نجات را در ادامه دولت مردمی ، انقلابی و ارزشی دکتر احمدی نژاد می دانم و از همين رو در احترام به نظر و تشخيص ايشان ، ضمن استعفا از نامزدی در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوری ، از عموم مردم ، علاقمندان و هواداران عزيز دعوت می کنم تا در ۲۴ خردادماه با انتخاب مهندس اسفنديار رحيم مشايی ، فرصت لازم را برای برداشتن گامهايی بلندتر در مسير عزت ، پيشرفت ، سرافرازی ، شکوفايی و آبادانی کشور فراهم آورند و با انتخاب صحيح و هوشمندانه خود ، مانع از حاکم شدن اراده عناصر فسيل شده و از رده خارج ، بر سرنوشت ملت ايران و فرصت سوزی های غيرقابل جبران شوند."

والسلام علی من التبع الهدی
علی اکبر جوانفکر


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016