دوشنبه 23 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمدرضا رحيمی از انتخابات رياست جمهوری کناره‌گيری کرد

مهر ـ معاون اول رئيس جمهور به دليل آنچه که از سوی پايگاه اطلاع رسانی دولت "ترجيح ادامه کار در دولت بر رقابت انتخاباتی" عنوان شده است، از ادامه حضور در رقابت های انتخاباتی انصراف داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پايگاه اطلاع رسانی رياست جمهوری ، محمد رضا رحيمی معاون اول رييس جمهور در اين‌باره گفت: قبل از ثبت نام بنا به اصرار شماری از همکاران و دوستان با وجود مشغله‌های فراوان در دولت، برای ورود به عرصه انتخابات تصميم گرفتم اما همچنان که پيش بينی می‌کردم و آقای احمدی نژاد نيز همين نظر را دارند اين ورود ممکن است ايفای برخی مسئوليت های سنگين اجرايی کشور را با کندی يا وقفه مواجه کند بنابراين در نهايت تصميم به انصراف گرفتم.

وی افزود: حضور در انتخابات و خلق حماسه مد نظر مقام معظم رهبری بسيار مهم است اما اداره امور اجرايی کشور در مدت باقی مانده با توجه به مسئوليت های اينجانب در دولت و ضرورت خدمت رسانی به مردم نيز تا آخرين روز کاری دولت اهميت ويژه دارد لذا از آنجايی که احساس کردم ممکن است وقت و انرژی حضور در رقابت ها مانع از استمرار مطلوب اين خدمت شود در نهايت تمرکز کامل بر ادامه کار و ايفای وظيفه کنونی را ترجيح دادم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016