سه شنبه 24 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جليلی و اشتون فردا در استانبول مذاکره می کنند

مهر ـ سعيد جليلی ، دبير شورای عالی امنيت ملی و کاترين اشتون ، مسئول سياست خارجی اتحاديه اروپا فردا در استانبول مذاکره خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر ، سعيد جليلی ، دبير شورای عالی امنيت ملی و کاترين اشتون ، مسئول سياست خارجی اتحاديه اروپا فردا در استانبول مذاکره خواهند کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اساس اين گزارش اين مذاکرات در پی مذاکرات ايران و ۱+۵ در آلماتی ۲ صورت می گيرد که قرار بود کاترين اشتون پس از مشورت با پايتخت های کشورهای ۱+۵ نتيجه مذاکرات را درباره پيشنهادات ايران به سعيد جليلی ارائه دهد.

سعيد جليلی ، دبير شورای عالی امنيت ملی کشورمان امروز به همراه علی باقری، معاون شورای عالی امنيت ملی عازم استانبول خواهد شد.

قرار است جليلی و اشتون در پايان مذاکرات روز چهارشنبه بيانيه ای را منتشر کنند و اين بيانيه را طی تصميمی که فردا خواهند گرفت به صورت مکتوب منتشر و يا در مقابل دوربين ها قرائت کنند.

سعيد جليلی نيز روز پنجشنبه به صورت جداگانه در محل سرکنسولگری ايران در استانبول نشست خبری برگزار خواهد کرد و به سئوالات خبرنگاران پاسخ خواهد داد.

عباس عراقچی ، سخنگوی وزارت امور خارجه در ننشست خبری امروز خود با خبرنگاران در اين باره تاکيد کرد: متاسفانه نمايندگان ۱+۵ در آلماتی ۲ آمادگی نداشتند و از اختيارات لازم نيز برخوردار نبودند به همين دليل قرار شد پس از مشورت در پايتخت های شان خانم اشتون ظرف يک هفته نتيجه را ارايه بدهد که طولانی شدن اعلام نتيجه از طرف آنها از يک جهت می تواند مثبت باشد و اميدواريم فردا پاسخ اشتون سازنده باشد و ما منتظر هستيم که بشنويم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016