سه شنبه 24 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخنگوی جبهه پايداری: رد صلاحيت مشايی و هاشمی مطالبه عمومی است

فارس ـ سخنگوی جبهه پايداری ردصلاحيت مشايی و هاشمی را مطالبه عمومی از شورای نگهبان دانست.

سيد امير حسين قاضی‌زاده سخنگوی جبهه پايداری در گفت‌‌وگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس با بيان اينکه انتظار می‌رود شورای نگهبان صلاحيت نامزدها که عوامل و مجرمين فتنه و انحراف هستند، تاييد نکند، تصريح کرد: در صورتی که مشايی و هاشمی رد صلاحيت شوند و حضور آنها در انتخابات منتفی باشد، دليلی نمی‌بينيم که نظر خود را درباره نامزد اصلح که مورد وثوق علماست تغيير دهيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه جبهه پايداری انتظار برخورد قاطع شورای نگهبان با عوامل فتنه و انحراف را دارد و انتظار مطالبه عمومی است، تصريح کرد: اميدواريم شرايط سرگردانی جامعه فراهم نشود.

قاضی‌ز‌اده با اشاره به کارناوال هاشمی و مشايی مقابل وزارت کشور، تصريح کرد: با توجه به تجمعی که مقابل وزارت کشور صورت گرفت آمادگی فتنه در عوامل فتنه و انحراف مشهود بود.

قاضی‌زاده اظهارات منتسب به خود درباره جليلی که در برخی رسانه‌ها منتشر شده بود را تکذيب کرد و گفت: مواضع جبهه پايداری درباره برادرمان آقای جليلی روشن است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016