پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار شريف: ضرورت پرهيز سرداران سپاه از هر نوع بيانی که شائبه دخالت در انتخابات را دارد

ايلنا ـ مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: سپاه در صحنه افشای اهداف و شگردهای عمليات روانی و مقابله با اقداماتی که ممکن است در ايام انتخابات امنيت و آرامش جامعه و تحقق حماسه سياسی را تهديد و يا به مخاطره بی‌اندازد با قاطعيت به وظيفه خود عمل می‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا به نقل از روابط عمومی سپاه، سردار رمضان شريف مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به حساسيت شرايط جاری کشور و ضرورت پيش بينی تمهيدات لازم برای تحقق حماسه سياسی و برگزاری انتخاباتی با شکوه اظهار داشت: جبهه متحد ضدانقلاب و دشمنان ملت ايران درصدد برآمده‌اند به هر طريق ممکن با بهره‌برداری از ابزارهای مختلف و بکارگيری شيوه‌های مزورانه و فريبکارانه مانع حضور هوشمندانه و انقلابی مردم در انتخابات رياست جمهوری در ۲۴ خردادماه و انتخاب فردی شايسته برای تداوم آرمانها و اهداف والای امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر و حفاظت از گفتمان انقلاب اسلامی و رهبری شوند.

وی افزود: رصد اقدامات و سناريوهای دشمن در شرايط فعلی اقتضا می‌کند اصحاب رسانه، شخصيت‌ها و گروههای مرجع به رسالت خطير خود در آگاه‌ سازی مردم از ترفندها و نقشه‌های شوم دشمن عمل کنند.

شريف با اشاره به جايگاه و نقش سپاه در پاسداری از انقلاب، نظام و دستاوردهای آن و اشراف اطلاعاتی بر اقدامات و تهديدهای دشمن بويژه در وضعيت جاری کشور خاطرنشان کرد: تبيين تهديدات دشمن عليه انقلاب و آگاهی بخشی و شفاف سازی صحنه نبرد امروز نظام سلطه و استکبار و دنباله‌روهای داخلی آن با ملت ايران و تلاش‌های شوم آنان برای جلوگيری از تحقق حماسه سياسی و خلق يک نقطه عطف پيش برنده ديگر در روند تکاملی انقلاب اسلامی، انتظاری است که امروز آحاد ملت بويژه از سپاه پاسداران که همواره سپر حوادث و بلايای کشور بوده است، دارند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه در ادامه يادآور شد: همانگونه که بارها گفته شده است سپاه نهادی قانونمند بوده و بر رفتارهای قانونمند التزام دارد و به تبعيت از منويات و سفارشات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در انتخابات نيز تنها به مأموريت و وظايف خود برای کمک به تأمين امنيت برگزاری آن عمل کرده و هرگز به حمايت از کانديدا و يا جريان خاص سياسی نمی‌پردازد.

وی با تأکيد بر اينکه شاکله سپاه هيچگاه بصورت مصداقی به کانديداها نپرداخته است، گفت: سپاه در انتخابات از کسی جانبداری نخواهد کرد و رأی پاسداران انقلاب اسلامی نير مانند رأی آحاد ملت و رهبری مخفی است.

شريف همچنين با بيان اينکه ملت ايران از پاسداران انقلاب و بويژه فرماندهان و مسئولين سپاه انتظار شنيدن حرف‌های فاخر و آگاهی بخش دارند، تصريح کرد: سرداران و مسئولين سپاه که در معرض رسانه‌ها و افکار عمومی قرار دارند در راستای تبيين ملاک‌ها و شاخص‌های انتخاب اصلح و ويژگی‌های يک انتخابات پرشور و حماسه‌آفرين، همواره در تلاش هستند اظهارات خود را در چارچوب ديدگاههای امام(ره) و رهبر معظم انقلاب با منطق، عقلانيت و با ادبياتی فاخر و تاثيرگذار و بدور از احساس، مطرح ساخته و از هر نوع بيانی که ممکن است شائبه دخالت در انتخابات و تبليغ له يا عليه کانديدی را بوجود آورد، پرهيز کنند چرا که آن را مغاير با اصل تبعيت از ولايت و رهبری و هويت نظامی خود می‌دانند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه در پايان تأکيد کرد: در عين حال سپاه در صحنه افشای اهداف و شگردهای عمليات روانی و مقابله با اقداماتی که ممکن است در ايام انتخابات امنيت و آرامش جامعه و تحقق حماسه سياسی را تهديد و يا به مخاطره بياندازد با قاطعيت به وظيفه خود عمل می‌کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016