دوشنبه 30 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعلام آمادگی تلويزيون برای پخش زنده مناظره‌های انتخاباتی

ايسنا ـ مراحل نصب و تجهيز شش استوديوی تلويزيونی رسانه ملی تا چند روز ديگر به پايان می‌رسد.

به گزارش سرويس تلويزيون ايسنا، معاون سيمای رسانه ملی در گفت‌وگويی با اعلام اين خبر، از روند پيشرفت خوب کار در نصب دکورها و تجهيز استوديوها ابراز رضايت کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی از آمادگی رسانه ملی برای پخش زنده مناظره‌های تلويزيونی نامزدها و برنامه‌های توليدی انتخابات خبر داد.

دارابی با تأکيد بر اينکه تمام شبکه‌ها در حال توليد و تدارک فيلم‌ها و سريال‌های جديد درباره انتخابات‌اند، پخش سريال تلويزيونی «هوش سياه ۲»، برنامه «پايش»، «تا ثريا» و «ديروز، امروز، فردا» را از جمله اين برنامه‌ها برشمرد.

معاون سيما با اعلام اينکه از اول خرداد فضای شبکه‌های تلويزيونی فضای شاد و جذاب انتخاباتی به خود خواهند گرفت، گفت: در مناسبت‌های ۱۴ و ۱۵ خردادماه نيز برنامه‌های شبکه‌ها با نگاه ويژه‌ به يازدهمين دوره انتخابات بر روی آنتن خواهند رفت.

دارابی تعدد نامزدهای انتخابات امسال را از ويژگی‌های اين دوره از انتخابات برشمرد و گفت: با توجه به کثرت کانديداها امسال رسانه ملی شش استوديوی تلويزيونی را به پيشرفته‌ترين امکانات تجهيز کرده و به انتخابات اختصاص داده است.

روابط عمومی کل سازمان صداوسيما به ايسنا گزارش داد: وی از توليد ۲۰ نمونه کار انيميشن و پويانمايی با موضوع انتخابات خبر داد که به عنوان اولين تجربه سيما در اين زمينه به شمار می‌رود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016