دوشنبه 30 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

متن بيانيه انصراف لنکرانی به نفع جليلی

«کامران باقری لنکرانی» به نفع «سعيد جليلی» از نامزدی انتخابات يازدهم رياست‌جمهوری کنار رفت.

به گزارش ايسنا متن بيانيه نامزد جبهه پايداری که ساعاتی قبل از اعلام نهايی اسامی نامزدهای تاييد صلاحيت‌شده از سوی شورای نگهبان منتشر شده به اين شرح است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بسم الله الرحمن الرحيم

محضر مبارک خواهران و برادران مومن و انقلابی

با تبريک ميلاد باسعادت امام جواد عليه‌السلام و در آستانه طلوع خورشيد علوی عليه‌السلام در خانه ربوبی، با فروتنی و تواضع در برابر عظمت ملت بزرگ ايران به ويژه خانواده‌های معظم شهدا ، جانبازان و ايثارگران ، اکنون که در آستانه ورود به انتخاباتی حماسی قرار گرفته‌ايم ، لازم دانستم نکاتی را به محضر شما عرضه نمايم.

انقلاب اسلامی ميراث گران‌سنگ امام المجاهدين و قدوه السالکين خمينی کبير رضوان الله تعالی عليه و وديعه‌ای الهی است و همه ما موظف به حفظ و پاسداشت آن هستيم. انقلاب ما اکنون در مصاف با مستکبران در مرحله‌ای حساس قرار گرفته است. دشمنان دين خدا تمام توان خود را برای به زانو درآوردن اين انقلاب به ميدان آورده‌اند و از هيچ تلاشی در به عقب راندن و مهار اين نهضت الهی مضايقه نکرده و نمی‌کنند. از دشمنی دشمن ، تعجبی نيست؛ اما خوش‌خيالی برخی از دوستان که مشت چدنی را در زير دستکش مخملين دشمن نمی‌بينند و با توهم حل منازعات ، سياست لبخند را توصيه می‌کنند و يا ديگرانی که چسبندگی به قدرت تحليل هايشان را به انحراف کشانده و يا کسانی که درگير و دار انانيت ، بيراهه را به جای مسير اصلی گرفته‌اند و يا آنانی که حزب‌گرايی را به جای اصولگرايی واقعی مبنا قرار داده‌اند، جای تعجب دارد که در اين کشمکش حق و باطل ، به جای منافع ملی و مصلحت نظام ، جورچين دشمن را تکميل می‌کنند و در جستجوی قدرت ، هر کاری را مجاز می‌شمرند .

در چنين شرايطی بصيرت ، درک صحيح از شرايطی که در آن به سر می‌بريم ، ازخودگذشتگی ، اعتماد به مردم و رهبری الهی اين انقلاب و از همه بالاتر ايمان به خدا ، بالاترين سرمايه‌های ما هستند.

موسم کنونی ، موسم لجاجت ، تصميم‌گيريهای فردی ، بی‌توجهی به مصالح کشور و بی‌اعتنايی به وظيفه همگانی در دفاع از اين نظام مقدس نيست ، ولو اين اهمالها به خيال عمل به تکليف و با پوشش ادای دين به وطن باشد.

همه ما موظفيم هم‌صدا و همگام در برابر فتنه‌آفرينی فتنه‌گران و انحراف منحرفان قيام کنيم و نگذاريم اين انقلاب برخلاف وصيت امام رضوان‌الله تعالی عليه به دست نااهلان و نامردمان بيفتد. قبلا هم گفته بودم حضور من در اين انتخابات گفتمانی است و رقابت درون گفتمان انقلاب اسلامی را ناصواب می‌دانم. بر همين اساس ضمن تشکر از همه عزيزانی که در سراسر کشور نسبت به اين جانب ابراز محبت و بزرگواری نموده‌اند به خصوص دانشگاهيان ، نخبگان ، خانواده‌های معظم شهدا و ايثارگران ، علمای اعلام و به ويژه حضرت علامه آيت‌الله مصباح يزدی دامت برکاته ، با توجه به حضور قطعی برادر انقلابی و مومن جناب آقای دکتر جليلی ، با کسب نظر مشورتی از جبهه پايداری انقلاب اسلامی ، برای دفاع از گفتمان اميد ، عدالت و استقامت ، اينجانب با انصراف از داوطلبی در اين دوره از انتخابات رياست‌جمهوری ، حمايت خود را از جناب آقای دکتر جليلی اعلام می‌دارم. اين حمايت برای دفاع يکپارچه از گفتمان انقلاب اسلامی است و به ايشان دعا می‌کنم تا ان‌شاءالله همواره در همين خط اصيل در تمسک به اسلام ناب محمدی صلی الله عليه و آله ، با رهبری ولی امر مسلمين جهان حضرت آيت‌الله العظمی امام خامنه‌ای ادام الله ظله العالی و همراه با روحانيت متعهد دامت برکاتهم باقی بمانند و بتوانند خدمتگزار خوبی برای اين مردم مومن و نجيب باشند.

و ما توفيقی الا بالله عليه توکلت و اليه انيب

دکتر کامران باقری لنکرانی

به گزارش ايسنا بر اساس اخبار اعلامی، لنکرانی و جليلی ساعتی قبل با هم ديدار داشته‌اند.

کامران باقری لنکرانی وزير سابق بهداشت دولت احمدی‌نژاد، نامزد جبهه پايداری بود.

جبهه پايداری نيز قرار است در اين باره بيانيه‌ای صادر کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016