سه شنبه 31 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعتصاب غذا يک زندانی سياسی کُرد در زندان اروميه با دوختن لبهايش

کمپين بين المللی حقوق بشر در ايران ـ يک منبع محلی به کمپين بين المللی حقوق بشر در ايران گفت که مصطفی مصری زندانی سياسی کُرد، ۲۶ ساله و ساکن شهر اشنويه از توابع استان آذربايجان غربی که از حدود دو سال پيش در زندان بسر می‌برد، از روز يک شنبه ۲۹ ارديبهشت ماه در اعتراض به توجهی مسئولين زندان مرکزی اروميه به درخواست او مبنی بر انتقال به زندان شهر نقده با دوختن لب خويش اقدام به اعتصاب غذا کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته‌ اين فعال حقوق بشر، بعد از آغاز اعتصاب غذای اين زندانی سياسی، ماموران زندان او را به انفرادی زندان منتقل کرده و او را از حق تماس و ملاقات با خانواده محروم کرده‌اند. اين زندانی سياسی پيشتر نيز دو بار ديگر در سال گذشته نيز به همين سب اعتصاب غذا کرده بود و مسئولين اداره کل زندانهای استان آذربايجان غربی به او قول مساعدت داده بودند که با توجه به اينکه او پدر او فوت شده بود و مادر او نيز مجبور بوده برای ملاقات مسافت دوری را طی بکند، او را فورا به زندان نقده که به شهر اشنويه نزديکتر است منتقل بکنند ولی همچنان اين قولها عملی نشده است.

اين فعال حقوق بشر در پايان افزود که مصطفی مصری به اتهام اقدام عليه امنيت ملی به سه سال و نيم حبس محکوم شده و پيشتر نيز ۶ ماه را در زندان اشنويه گذرانده و کلا حدود دو سال است که در حال تحمل حبس خود است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016