چهارشنبه 1 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واکنش احمدی‌نژاد به رد صلاحيت مشايی

ايسنا ـ رييس‌جمهور با اشاره به ردصلاحيت اسفنديار رحيم مشايی از سوی شورای نگهبان با بيان اين‌که معتقدم در کشوری که ولايت فقيه وجود دارد، حق مظلوم در اين سطح پايمال نمی‌شود و با وجود ايشان، مشکلی پيش نخواهد آمد، گفت:من از طريق ايشان تا لحظه آخر اين موضوع را تعقيب می‌کنم.

به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، محموداحمدی‌نژاد در ابتدای صحبت‌های خود با اشاره به مساله انتخابات گفت: بنده آقای مشايی را معرفی کردم و ايشان را می‌شناسم و با شناخت اين کار را انجام دادم ايشان فردی صالح و مفيد برای کشور هستند و معتقدم که دارای توانمندی هستند. ايشان مظلوم واقع شدند، ولی معتقدم در کشوری که ولايت فقيه وجود دارد حق مظلوم آن هم در اين سطح پايمال نمی‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: به نظرم با وجود رهبری مشکلی پيش نخواهد آمد ومن از طريق ايشان تا لحظه آخر اين موضوع را پيگيری و تعقيب می‌کنم و اميدوارم مشکل حل شود و مشکلی نخواهد بود.

وی ادامه داد: از دوستان و عزيزانی که علاقه‌مند هستند به بنده و آقای مشايی، از آنها می‌خواهم که صبور باشند، حوصله کنند با وجود رهبری مشکلی پيش نمی‌آيد و ان شاءالله اين مشکل حل می‌شود.

رئيس جمهور همچنين با اشاره به لغو سفر خود به اتيوپی و اکوادور گفت: زمانبندی اين سفرها قابل تنظيم نبود و در اين زمان بندی تجديد نظر می کنيم.

احمدی‌نژاد همچنين در واکنش به اعلام اسامی ۸ نفر از نامزدهای احراز صلاحيت شده برای انتخابات رياست جمهوری تنها لبخند زد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016