پنجشنبه 2 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ولايتی: ائتلاف پيشرفت در نهايت يک نفر را به عنوان کانديدای نهايی معرفی می کند

مهر ـ عضو ائتلاف برای پيشرفت در پاسخ به اين سئوال که آيا به نفع کسی کناره گيری می کنيد، گفت: به هيچ وجه ؛ ما همچنان هر سه نفر تا آخر ادامه می دهيم و در نهايت تصميم خواهيم گرفت که چه کسی بايد به صحنه انتخابات به عنوان کانديدای نهايی وارد شود، تصميم جامعتين در تعيين تکليف و انتخاب نامزد نهايی تاثير اساسی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر ولايتی در حاشيه همايش بيداری اسلامی افق های آينده و انتخابات ۹۲ که در باشگاه دانشجويان دانشگاه تهران در حال برگزاری است در جمع خبرنگاران در خصوص تبليغات انتخاباتی اش گفت: مطابق قانون از روزی که کانديداها مجاز به تبليغات هستند بحث تبليغات را آغاز می کنيم.

وی افزود: با توجه به فرصتی که رسانه ملی در اختيار کانديداها قرار داده است فرصت کافی برای تبليغات وجود دارد و نيازی به هزينه زياد نيست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عضو ائتلاف در پاسخ به اين سئوال که احتمال انصراف شما از کانديداتوری رياست جمهوری چقدر وجود دارد، افزود: به هيچ وجه اين امکان وجود ندارد و ان شاء الله تا آخر می مانيم و منتظر آرای ملت هستيم.

وی افزود: هر کسی که در انتخابات پيروز شود مسلما حمايت اکثريت ملت را به دنبال دارد و مردم همه به سابقه برنامه و شخصيت کانديداها توجه می کنند و توانايی آنان را برای حل مشکلات ارزيابی می کنند.

ولايتی همچنين در پاسخ به اين سئوال که آيا ستاد ائتلاف برای پيشرفت تعطيل شده است، گفت: ما سه نفر همچنان به فعاليت های خود ادامه می دهيم .

وی در پاسخ به اين سئوال که آيا کانديداهای ائتلاف برای پيشرفت هر سه در انتخابات حضور خواهند داشت، گفت: همچنان در کنار بقيه کانديداها فعاليت خواهيم کرد تا به توافق برسيم.

عضو ائتلاف برای پيشرفت در پاسخ به اين سئوال که آيا به نفع کسی کناره گيری می کنيد، گفت: به هيچ وجه ؛ ما همچنان هر سه نفر تا آخر ادامه می دهيم و در نهايت تصميم خواهيم گرفت که چه کسی بايد به صحنه انتخابات به عنوان کانديدای نهايی وارد شود.

وی در عين حال خاطر نشان کرد: تصميم جامعتين در تعيين تکليف و انتخاب نامزد نهايی تاثير اساسی دارد.

ولايتی همچنين در پايان سخنرانی خود در جمع خبرنگاران با اشاره به افراد کابينه اش گفت: من با کسانی همکاری خواهم کرد که متعهد و متخصص باشند و در کنار آن نيز مشورت پذير باشند.

وی افزود: افراد علاوه بر تجربه و تخصص بايد مشورت پذير باشند تا بتوانند با استفاده از نظرات گروه های صاحب نظر به مسائل مهم رسيدگی کنند.

اين کانديدای رياست جمهوری تاکيد کرد: به طور حتم در اداره کشور از همه نيروهای اصولگرا استفاده خواهم کرد و ان شاء الله کسانی که کار را در دولت من به عهده می گيرند افرادی متقی و خداترس خواهند بود. چرا که غير از تجربه و مشورت پذيری بايد افراد تقوا هم داشته باشند که اگر اين گونه باشد فساد اداری نيز در کشور کاهش خواهد يافت.

ولايتی مبارزه با فساد را يکی از اولويت های اصلی دولت خود نام برد و گفت: با وجود همه مشکلات اقتصادی مردم قدرشناس انقلاب و نظام هستند به طوری که با حضور در صحنه های مختلف و ايام الله ۲۲ بهمن از انقلاب و نظام خود دفاع خواهند کرد.

وی در پاسخ به اين سئوال که اولويت شما در حوزه سياست خارجی و ارتباط با کشورهای همسايه چيست، ادامه داد: قطعا بازسازی روابط خارجی با کشورهای همسايه يکی از اولويت های دولت من خواهد بود.

عضو ائتلاف برای پيشرفت تاکيد کرد: ما بايد با کشورهای همسايه درخت دوستی بنشانيم و بايد در جهت تحکيم روابط و گسترش مناسبات سياسی و اقتصادی قدم برداريم .

وی همچنين در پاسخ به اين سئوال که آيا به نفع کانديدای ديگری کناره گيری خواهيد کرد، گفت: اين کار را نخواهم کرد.

همچنين ولايتی درباره جايگاه فلسطين در دولت آينده خود، تصريح کرد: فلسطين از جمله مهمترين مسائل سياست خارجی ايران است و به طور حتم در دولت آينده من مورد توجه قرار خواهد گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016