سه شنبه 7 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيام تبريک شيرين عبادی به مناسبت برگزيده شدن عبدالکريم لاهيجی به عنوان رئيس فدراسيون بين المللی جامعه های حقوق بشر

عبدالکريم لاهيجی در سی و هشتمين کنگره «فدراسيون بين المللی جامعه های حقوق بشر» به رياست اين فدراسيون برگزيده شد. اين کنگره از تاريخ ۲۳ تا ۲۷ مه ۲۰۱۳ (۶ ـ ۲ خرداد ۱۳۹۲) در شهر استانبول/ترکيه برگزار شد. شيرين عبادی، رييس کانون مدافعان حقوق بشر با صدور اطلاعيه ای اين انتخاب را به مردم ايران تبريک گفت. به گزارش سايت کانون مدافعان حقوق بشر، متن اطلاعيه خانم عبادی به شرح زير است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سی و هشتمين کنگره «فدراسيون بين المللی جامعه های حقوق بشر» که از ۲۳ تا ۲۷ مه ۲۰۱۳ (۶ ـ ۲ خرداد ۱۳۹۲) در شهر استانبول/ترکيه برگزار شد، دکتر عبدالکريم لاهيجی را به رياست اين فدراسيون برگزيد. دکتر لاهيجی پيش از اين در پنج دوره سه ساله پياپی، نايب رييس فدراسيون بين المللی جامعه های حقوق بشر بود. کانون مدافعان حقوق بشر که به همراه جامعه دفاع از حقوق بشر در ايران يکی از دو عضو ايرانی اين فدراسيون است، انتخاب دکتر لاهيجی را به تمام مردم ايران و به ويژه مدافعان حقوق بشر و دکتر عبدالکريم لاهيجی تبريک می گويد و برای ايشان آرزوی موفقيت در پيشبرد آرمان های عالی حقوق بشری و تداوم فعاليت در راه آزادی ايران دارد.

شيرين عبادی
رئيس کانون مدافعان حقوق بشر
۷ خرداد ۱۳۹۲


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016