سه شنبه 7 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيام تبريک سازمان دفاع از حقوق بشر کردستان به مناسبت انتخاب عبدالکريم لاهيجی به عنوان رئيس فدراسيون بين المللی جامعه های حقوق بشر

جناب آقای عبدالکريم لاهيجی به شما و جامعه ی حقوق بشر تبريک ميگوييم

آقای عبدالکريم لاهيجی يکی از با سابقه ترين و درعين حال برجسته ترين مدافعان حقوق بشر است که در سالهای اخير در سمت نايب ريس فدراسيون بين المللی جامعه های حقوق بشر خدمات شايانی را به جامعه حقوق بشر و همچنين مردم ايران ارائه کرده است .ايشان بدون توجه به مليت و قوميت افراد بارها از حقوق شهروندی و آزادی های مدنی تصريح شده در اعلاميه ها وکنوانسيون های بين المللی برای اقليت های ملی و مذهبی در ايران دفاع کرده و ثابت نموده است که يک مدافع واقعی حقوق بشر است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آقای عبدالکريم لاهيجی در سی و هشتمين کنگره فدراسيون بين المللی جامعه های حقوق بشر که اخيرا در شهر استانبول ترکيه برگزارشده،به رياست "فدراسيون بين المللی جامعه های حقوق بشر "برگزيده شده است .

سازمان دفاع از حقوق بشر کردستان ضمن ابراز خوشحالی برای کسب اين موفقيت بزرگ ،به آقای عبدالکريم لاهيجی و کليه مدافعين حقوق بشر شاد باش ميگويد و آرزوی موفقيت روز افزون ايشان در پيشبرد اهداف عالی حقوق بشری را دارد .

دبيرخانه سازمان دفاع از حقوق بشر کردستان

سه شنبه ۲۸می ۲۰۱۳


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016