دوشنبه 13 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقال بازداشت شدگان ستاد روحانی به انفرادی ۲۴۰ زندان اوين

کلمه ـ فعالان ستاد جوانان حسن روحانی که شنبه شب بازداشت شده بودند، شب گذشته به سلول های انفرادی بند ۲۴۰ زندان اوين منتقل شدند.

به گزارش خبرنگار کلمه، فعالان بازداشت شده در شعبه ۵ بازپرسی دادسرای شهيد مقدسی اوين تفهيم اتهام شده و پس از انتقال به سلول های انفرادی بند ۲۴۰ زندان اوين، در اختيار بازجويان وزارت اطلاعات قرار گرفته اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تعدادی از اين بازداشت شدگان همچون ميلاد پناهی پور و فرزاد اسلامی از فعالان دانشجويی هستند و سعيد الله بداشتی رييس ستاد جوانان حسن روحانی نيز در بين بازداشت شدگان است که همان شب با منزل خود تماس گرفته و از حضور خود در پليس امنيت خبر داده است.

بر اساس اين گزارش، با صدور اطلاعيه وزارت اطلاعات و مانور رسانه ای جريان حاکم مبنی بر بازداشت تعدادی خرابکار انتخاباتی وابسته به بيگانگان! بيم آن می رود که اين بازداشت شدگان برای اخذ اعترافات دروغين تحت فشار باشند.

اين فعالان پس از خروج از نشست انتخاباتی حسن روحانی در جماران در ميدان تجريش بازداشت شده اند.

جمعه شب کلمه گزارش داده بود که تعدادی از اعضای جوان ستاد حسن روحانی، کانديدای رياست جمهوری، بعد از مراسم حسينيه جماران بازداشت شده اند که عليرغم آنکه يکی از بازداشت شدگان در تماس با خانواده تصريح کرده که ۱۳ نفر بازداشت شده اند، تاکنون از بازداشت نفيسه نيکبخت، ميلاد پناهی پور، محسن رحمانی، محمد پارسی، محمد احتشام، شيرين ميرکريمی، سعيدالله بهداشتی و فرزاد اسلامی گزارش قطعی وجود دارد.

در اين مراسم به حمايت از ميرحسين موسوی و مهدی کروبی شعارهايی سر داده شد و شرکت کنندگان خواستار رفع حصر از رهبران جنبش سبز شدند.

روز گذشته نيز احمدی‌مقدم در مورد اين بازداشت ها گفته بود: يکی از تعهدات کانديدا اين است که نبايد پيرو فتنه ۸۸ باشند و شايد اين مسئله نيز ربطی به نامزد رياست جمهوری نداشته باشد، اما ممکن است افرادی بخواهند از اين فضا سوءاستفاده کرده و اهداف فردی را دنبال کنند.

فرمانده ناجا با بيان اينکه در اين مواقع ستادهای انتخاباتی بايد مراقبت‌های لازم را انجام دهند، گفت: اگر قادر به انجام اين مهم نبودند، طبيعی است نيروی انتظامی به وظيفه خود عمل کرده و با افرادی که رفتار ضدانقلابی داشته باشند، برابر قانون برخورد کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016